BT: hívásirányító megoldás a Microsoftnak

forrás Prim Online, 2006. január 26. 17:02
A BT kétéves szerződést írt alá a Microsoft tervezett nemzetközi OneCall telefonos ügyfélszolgálatának irányítására.
A szerződés szerint a BT tervezi, felépíti, felfejleszti és irányítja azt a megoldást, amely egyetlen hálózatalapú ügyfélszolgálati miliőbe egyesíti és kezeli a Microsoft világszerte lévő ügyfélszolgálatait.

A szerződés szerinti felfejlesztés ütemterve 18 hónapot igényel a Microsoft 77 ügyfélszolgálatában a világon, melyek száma potenciálisan több mint 100 központra bővülhet világszerte. A OneCall megoldás lehetővé teszi, hogy a világszerte megtalálható Microsoft telefonos ügyfélszolgálatok hívásirányítását központilag irányítsák, ami az ügyfélszolgálat színvonalának és az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyságának emelkedését eredményezi. A telefonos ügyfélszolgálatok javítják az ügyfelek kiszolgálását, az értékesítést és a marketinget.
Kulcsszavak: call center Microsoft BT

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat

A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják. A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet.

2024. november 3. 12:01

Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon

A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.

2024. október 31. 21:17

Halottak napja ‒ tülekedés nélkül

Egy digitális alkalmazás teheti méltóbbá a halottak napját azzal, hogy segít elkerülni a temetőkben és környékükön ilyenkor szokásos tülekedést. Az önkormányzatok kezében lévő lehetőség Magyarországon is egyre népszerűbb.

2024. október 31. 10:12

Fedezd fel, hogyan ébreszti fel a Galaxy AI a benned rejlő kreativitást!

A Samsung Galaxy Z Fold6 és Z Flip6 hajlítható készülékekkel bárki kreatív alkotóvá válhat, hiszen olyan funkciókkal rendelkeznek, amelyekkel könnyedén készíthetünk kiváló minőségű tartalmakat, még akkor is, ha úgy véljük, nem vagyunk a megfelelő szakmai ismeretek birtokában. A Galaxy AI* úgy támogatja a kreativitást és az alkotás folyamatát, hogy közben új megvilágításba helyezi rajzainkat, fényképeinket és videóinkat.

2024. október 30. 13:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59