Megújult a Pannon GSM

forrás Prim Online, 2006. február 9. 21:18
Nagy jelentőségű, a társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a Pannon. A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új, korszerű arculatra vált február 14-től, s minden eddiginél egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét - jelentette be Pannon estély keretében Ove Fredheim vezérigazgató és Somlyai Dóra kommunikácios igazgató.

Az új logo, az új megjelenés, a friss, dinamikus látvány kifejezi mindazt, ami a Pannont jelenti: a hazai jellegzetességeket, a folyamatos fejlődést, a korszerűséget, az ügyfélközpontúságot. A társaság a változást eddigi sikereire, hagyományaira építi, s szolgáltatásait a jövőben Pannon márkanév alatt nyújtja.

„Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Kivételes helyzetünknek köszönhetően jobban megértjük igényeiket, gyorsabban és megfelelőbben tudjuk azokat kiszolgálni. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor, skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi, folyamatos törekvésünket arra, hogy segítsük a kommunikációt” - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. „A felfrissült márka, az új arculat és a hozzájuk kötődő újdonságok olyan kellemes meglepetéseket rejtenek ügyfeleink számára, amelyek 2006-ot mindannyiuk számára a megújuló Pannon évévé teszik majd” - emelte ki Ove Fredheim.

Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek - köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai - közel egy éves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét. „Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük” - mondta el Ove Fredheim.
Kulcsszavak: Pannon GSM +céginfo

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 09:35

Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a ​ vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.

2024. május 1. 16:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14