A Netsize számlázási és SMS-szolgáltatásai már 1,1 milliárd felhasználót érnek el
forrás Prim Online, 2006. február 10. 14:04
A Netsize bejelentette, hogy létrehozta a világ egyik
legnagyobb mobilkereskedelmi, számlázási és üzenetközvetítő (SMS)
hálózatát: szolgáltatásai immár 32 ország 1,1 milliárd előfizetőjéhez
juthatnak el.
Bejelentését megelőzően a Netsize 23 országban működött és 600 millió végfelhasználót érhetett el. Tevékenységének további 9 országra való kiterjesztésével globális jelenlétét az elérhető előfizetők számát tekintve majdnem kétszeresére növelte. A Netsize kereskedelmi bevétel-megosztási megállapodásai több mint 100 mobilszolgáltatón keresztül nyújtanak lehetőséget emeltdíjas szolgáltatások nyújtására, 350 szolgáltató esetében pedig alapdíjas, kétirányú SMS-szolgáltatásokra.
Az új országok között találhatók fejlett piaccal rendelkezők (pl. Szingapúr) ill. gazdasági szempontból dinamikus fejlődők, mint Kína (ideértve Hong Kong-ot is), Görögország, India, Indonézia, Malajzia, Marokkó, a Fülöp-szigetek és Thaiföld.
Az 1998-ban létrehozott Netsize vezető szerepet tölt be az olyan vállalkozások és kereskedők számára értékesített globális vezeték nélküli megoldások piacán, amelyek a mobil kommunikáció kínálta lehetőségek kiaknázása révén bevételszerzésre, az üzleti hatékonyság fokozására, továbbá az ügyfeleikkel való személyre szabott kapcsolattartásra irányuló szolgáltatások nyújtásából remélnek hasznot.
Stanislas Chesnais, a Netsize csoport elnök-vezérigazgatója a következőképpen értékelte a bejelentést: „A múlt évben három, ügyfeleink és valamennyi érintett számára fontos, értéknövelésre irányuló stratégiai célt tűztünk ki maguk elé. A megfogalmazott célok között szerepelt földrajzi jelenlétünk globális szintre való kiterjesztése, termékkínálatunk további bővítése a technológiaiparban betöltött vezető szerepünk megőrzésének érdekében, valamint még inkább személyre szabott vertikális megoldások biztosítása a különféle piaci szegmensekhez tartozó ügyfeleink számára.”
„Örömömre szolgál, hogy céljainkat sikerült megvalósítanunk, valamint hogy kedvező helyzetünknél fogva új korszakot nyithatunk a távközlés, a média és a számítástechnika integrációjának történetében. 2005-ben jelenlétünket öt kontinens 32 országára terjesztettük ki, így ügyfeleink világszerte immár 1,1 milliárd mobil-előfizetőhöz juttathatják el szolgáltatásaikat és hajthatják végre velük a kapcsolódó tranzakcióikat.” – tette hozzá Chesnais.
Chesnias beszéde végén a Netsize vállalati koncepciójáról beszélt: „A mobil kommunikáció privát életünk és munkánk minden területét átformálja: megváltoztatja mindennapi életvitelünket és életünket tapasztalatok sokaságával gazdagítja. Meggyőződésünk, hogy a gyorsabb, jobb és hatékonyabb kommunikáció és a tömegkommunikációs eszközök iránti növekvő fogyasztói kereslet következtében tovább nő majd az igény a bármikor, bárhol és bármilyen formában hozzáférhető információk és elérhető szolgáltatások iránt. A Netsize élen akar járni ennek a megvalósításában azáltal, hogy a szolgáltató- és kereskedővállalatokat a világ bármely pontján bármilyen hozzáféréssel, bármilyen csatornán keresztül és bármilyen formátumban elérhető globális, vezeték nélküli megoldásokkal látja el.”
A Netsize nemcsak földrajzi lefedettségét növelte, hanem az új, vezeték nélküli, globális technológiákkal, számlázási és tranzakció-kezelési szolgáltatásokkal, tartalomformátumokkal termékkínálatának kompatibilitását is.
A Netsize legnagyobb eredménye, hogy míg megoldásait sikeresen igazította a különféle vertikális piacok igényeihez, egyúttal a mobilkereskedelem, mobilüzlet, mobilszórakoztatás és mobilmarketing megoldások széles skáláját is elérhetővé tette.
Pénzügyi teljesítményét tekintve a Netsize 2005-ben nyereségesen működött és bruttó árbevétele elérte a 106 millió eurót.
A 2005. év során a Netsize minden téren rendkívüli teljesítményt produkált: növelte árbevételét, földrajzi lefedettségét, új vertikális piacainak számát, valamint továbbfejlesztette termékeinek az új vezeték nélküli megoldásokkal való kompatibilitását.
Az új országok között találhatók fejlett piaccal rendelkezők (pl. Szingapúr) ill. gazdasági szempontból dinamikus fejlődők, mint Kína (ideértve Hong Kong-ot is), Görögország, India, Indonézia, Malajzia, Marokkó, a Fülöp-szigetek és Thaiföld.
Az 1998-ban létrehozott Netsize vezető szerepet tölt be az olyan vállalkozások és kereskedők számára értékesített globális vezeték nélküli megoldások piacán, amelyek a mobil kommunikáció kínálta lehetőségek kiaknázása révén bevételszerzésre, az üzleti hatékonyság fokozására, továbbá az ügyfeleikkel való személyre szabott kapcsolattartásra irányuló szolgáltatások nyújtásából remélnek hasznot.
Stanislas Chesnais, a Netsize csoport elnök-vezérigazgatója a következőképpen értékelte a bejelentést: „A múlt évben három, ügyfeleink és valamennyi érintett számára fontos, értéknövelésre irányuló stratégiai célt tűztünk ki maguk elé. A megfogalmazott célok között szerepelt földrajzi jelenlétünk globális szintre való kiterjesztése, termékkínálatunk további bővítése a technológiaiparban betöltött vezető szerepünk megőrzésének érdekében, valamint még inkább személyre szabott vertikális megoldások biztosítása a különféle piaci szegmensekhez tartozó ügyfeleink számára.”
„Örömömre szolgál, hogy céljainkat sikerült megvalósítanunk, valamint hogy kedvező helyzetünknél fogva új korszakot nyithatunk a távközlés, a média és a számítástechnika integrációjának történetében. 2005-ben jelenlétünket öt kontinens 32 országára terjesztettük ki, így ügyfeleink világszerte immár 1,1 milliárd mobil-előfizetőhöz juttathatják el szolgáltatásaikat és hajthatják végre velük a kapcsolódó tranzakcióikat.” – tette hozzá Chesnais.
Chesnias beszéde végén a Netsize vállalati koncepciójáról beszélt: „A mobil kommunikáció privát életünk és munkánk minden területét átformálja: megváltoztatja mindennapi életvitelünket és életünket tapasztalatok sokaságával gazdagítja. Meggyőződésünk, hogy a gyorsabb, jobb és hatékonyabb kommunikáció és a tömegkommunikációs eszközök iránti növekvő fogyasztói kereslet következtében tovább nő majd az igény a bármikor, bárhol és bármilyen formában hozzáférhető információk és elérhető szolgáltatások iránt. A Netsize élen akar járni ennek a megvalósításában azáltal, hogy a szolgáltató- és kereskedővállalatokat a világ bármely pontján bármilyen hozzáféréssel, bármilyen csatornán keresztül és bármilyen formátumban elérhető globális, vezeték nélküli megoldásokkal látja el.”
A Netsize nemcsak földrajzi lefedettségét növelte, hanem az új, vezeték nélküli, globális technológiákkal, számlázási és tranzakció-kezelési szolgáltatásokkal, tartalomformátumokkal termékkínálatának kompatibilitását is.
A Netsize legnagyobb eredménye, hogy míg megoldásait sikeresen igazította a különféle vertikális piacok igényeihez, egyúttal a mobilkereskedelem, mobilüzlet, mobilszórakoztatás és mobilmarketing megoldások széles skáláját is elérhetővé tette.
Pénzügyi teljesítményét tekintve a Netsize 2005-ben nyereségesen működött és bruttó árbevétele elérte a 106 millió eurót.
A 2005. év során a Netsize minden téren rendkívüli teljesítményt produkált: növelte árbevételét, földrajzi lefedettségét, új vertikális piacainak számát, valamint továbbfejlesztette termékeinek az új vezeték nélküli megoldásokkal való kompatibilitását.
Kapcsolódó cikkek
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- 3GSM helyett Mobile World Show
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés