Árverés után primEcollections
A Kieselbach Galéria a hazai árverezőházak közül elsőként vállalkozik arra, hogy összekösse a művészet klasszikus, emberközeli piacát a távközlés technikai világával. Stílusgyakorlatként fogja fel a galéria ezt az értékesítési csatornát.
Az újdonsághoz éppen ezért friss anyagot állított össze. Eddig aukción még soha nem szerepelt művekre lehet licitálni. A Kieselbach Galéria a komputerek bevonásával is a minőséget kívánja "elmenteni". A tőlük már megszokott, gondos háttérkutatás kezeskedik a képek eredetiségéért.
Ráadásul - a játék kedvéért - vonzó kikiáltási árat határoztak meg mind a tíz képre, így még többen "kattinthatnak" a különlegességekre. Igaz, eltérően a www.arveres.com oldal eddigi gyakorlatától, ezúttal előre be kell jelentkezni a licitálóknak, s a licitre végül is azok kapnak majd meghívót, akik ajánlatukat kellő felelősséggel teszik meg, s ha végül náluk csap le a kalapács, adott szavukat állják is, a tétet kifizetik.
A www.arveres.com oldalon létrehozott Kieselbach kategória ugyanakkor nem tartozik egy súlycsoportba az árverésoldal hardver-, szoftver- vagy egyéb termékeivel, az itt megszokott kategóriákkal, ezért, s egy kicsit a később feltehetően megjelenő külföldi érdeklődők kedvéért is, a Prím létrehozta a www.primEcollections.com oldalt, egyelőre egy - Kieselbach - teremmel. A november 25-étől 28-áig tartó aukcióra tehát a www.primEcolletions.com/Kieselbach oldalon kell jelentkezni, de természetesen elvezet ide a www.kieselbach.hu, a www.origo.hu és a www.prim.hu oldal is.
A világhálóhoz való csatlakozás ugrásszerűen megnöveli a műtárgypiac iránt érdeklődők számát, hiszen olyan emberek tudnak bekapcsolódni a kereskedelembe, akiket eddig a földrajzi távolság vagy az idő megakadályozott az aktív részvételben.
Az interneten keresztül a "hagyományos" nagy külföldi aukciós házak (így a Sothebys vagy a Christies is) hihetetlen statisztikákat érnek el: világszerte 2,4 millió tételt láthat 13 millió potenciális vásárló 1500 kategóriában (Handelsblatt, 1999/170. sz.). A globalizáció eddig soha nem látott perspektívákat nyit a gyűjtők előtt. A műtárgy-kereskedelem személyességét azonban természetesen nem veszélyezteti a gombnyomásra működő online adásvétel. A vevők továbbra is személyesen szeretnének találkozni a nagy értékű alkotásokkal, a "termékekkel". A Kieselbach Galéria mint klasszikus, nagy árverezőház egyszerűen csak jelezni kíván a jövőnek. Játékra hív minden újdonság iránt érdeklődőt, s ez ma még annál is inkább játék és nem üzlet, mivel a három együttműködő partner a Gyermekélelmezési Alapítványnak ajánlja föl az árverésből befolyó esetleges jövedelmét.
Az árverésre kerülő képek tehát megtekinthetők a Prím által üzemeltetett www. primEcollections.com/Kieselbach oldalon, s mától jelentkezni is lehet a jövő csütörtökön kezdődő, három napig tartó aukcióra.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a BidOnline.hu új fordított aukciós oldal
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- A Yahoo bezárja online aukciós oldalát
- Megújult a Letöltés.com
- Megújult az [origo]
- Új szolgáltatások és bővülő tartalmak az origo-n
- Az MTA SZTAKI szótára az origo szolgáltatásai között
- Közel egymilliárd forint az iWiW-ért
- Új szolgáltatások az origo-n
- Látogatói rekord az [origo]-n
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.