Új személyazonosság-kezelési megoldás a CA-tól

forrás Prim Online, 2006. március 8. 14:46
A CA SiteMinder és a CA Single Sign-On termékek integrált változatának bevezetésével a CA tovább erősítette vezető pozícióját a személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó megoldások globális piacán. Az új integrált megoldással problémamentesen megvalósítható az egyszeri bejelentkezés (SSO) a webes, a kliens-szerver, a mainframe és a föderatív környezeteket is magában foglaló, tágabb értelemben vett vállalati szervezetben. Segítségével a cégek csökkenthetik költségeiket, fokozhatják biztonságukat, és pontosabban követhetik a hatósági előírásokat.
Az egyszeri bejelentkezéssel a felhasználók több alkalmazáshoz vagy rendszerhez férhetnek hozzá anélkül, hogy közben eltérő felhasználónevekkel és jelszavakkal kellene bajlódniuk, vagy minden egyes új alkalmazás elérésekor ismételten meg kellene adniuk hitelesítési információikat.

„A nagyvállalati ügyfelek olyan biztonságos SSO-megoldást igényelnek, amely a futtató környezettől függetlenül az összes üzleti alkalmazást képes lefedni” – nyilatkozta Phil Schacter, a Burton Group alelnöke és csoportszintű szolgáltatási igazgatója. „A CA komoly előrelépést tett az átfogó és jól auditálható személyazonosság-kezelési és hozzáférés-szabályozási szemléletre épülő, integrált SSO megvalósítása felé. Az SSO-megoldásoknál erősebb jelszó-szabályokat lehet alkalmazni, rugalmasságuk pedig azt is lehetővé teszi, hogy a meglévő alkalmazások megváltoztatása nélkül, szakaszosan vezessék be a környezetben a többtényezős hitelesítési rendszert.”
A CA SiteMinder központosított biztonsági infrastruktúrát nyújt a belső és külső webhelyek felhasználói hitelesítésének és elérésének kezelésére. A CA Single Sign-On pedig a régebbi alkalmazások, adatbázisok, valamint a kliens-szerver programok biztonságos végfelhasználói elérését egyszerűsíti. A két termék integrációja révén az ügyfelek:

nagymértékben egyszerűsíthetik napi számítástechnikai feladataikat a két megoldás valamelyikével védett erőforrások közötti zavartalan hitelesítésnek köszönhetően,
a hitelesítési konstrukciók kombinációját alkalmazhatják: a kényesebb alkalmazásoknál szükség esetén ismételt, erősebb hitelesítést követelhetnek meg.

Az integráció összhangban áll a CA stratégiai termékfejlesztési ütemtervével. Ennek célja egy olyan komplett, integrált és nyílt személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó (IAM) architektúra kiépítése, amelyre támaszkodva az IT-szervezetek hatékonyabban védhetik egyre bonyolultabb környezetüket, és meg tudnak birkózni a külső és belső végfelhasználók bővülő számával. A megoldás emellett támogatja a CA jövőképét is, amely a nagyvállalati környezetre jellemző heterogén IT-erőforrások kezelésnek egységesítését és egyszerűsítését irányozza elő.

Az egyszeri bejelentkezés több platformra, szervezetre és az üzleti rendszerek több generációjára történő kiterjesztése óriási értéket jelent mind a végfelhasználók, mind pedig a biztonsági adminisztrátorok számára” – mutatott rá Bill Bartow, a CA személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozási megoldásokért felelős alelnöke. „Az SSO megoldások teljes körét lefedő megoldásával a CA egyedülállóan képes kielégíteni a napjaink nagyvállalatainál jelentkező, mind összetettebb szükségleteket.”

A CA SiteMinder és CA Single Sign-On termékek a CA Identity and Access Management (IAM) csomagjához tartoznak. A csomag elemei a személyazonosság-adminisztrációt, a felhasználói címtár (user directory) működését és a személyazonosság-föderációt, valamint a webszolgáltatások biztonságának megteremtését is támogatják. Az ágazat legteljesebb és legszorosabban integrált személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó képességeit nyújtó CA IAM alkalmazáscsomaggal az ügyfelek biztonságosan felügyelhetik az IT-erőforrások széles körét – a mainframe, az osztott, az internetes és a mobil infrastruktúrákat is beleértve.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01