A Microsoft bemutatta Microsoft Dynamics AX 4.0 megoldását
A Microsoft Technology Adoption Program (TAP -Technológiai Elfogadói Program) keretében a Microsoft Dynamics AX 4.0 tesztelésébe bevont ügyfelek és partnerek elmondása szerint egyszerű az átállás a Microsoft Business Solutions - Axapta 3.0 rendszerről, és minden vertikumban jól lehet alkalmazni az új funkcionalitást.
A Microsoft amerikai fejlesztő központja Kelet-Európából egyedüliként az XAPT Hungary Kft-t választotta ki a Microsoft Dynamics termékcsalád TAP projektjébe. A program keretében az XAPT szakemberei a redmondi központban, illetve a dániai Dynamics fejlesztő központban a Microsoft vezető fejlesztőivel közösen dolgoznak az Axapta 4.0 új verziójának a Microsoft Dynamics AX rendszernek a fejlesztésén és implementálásán.
"Rendkívül megtisztelő és nagy elismerés számunkra ez a meghívás" - hangsúlyozta Énekes Dániel az XAPT üzletfejlesztési és szolgáltatási igazgatója. "A Dynamics AX-ot világszerte 1800-an forgalmazzák, melyek közül 10 partnert választott a programba a Microsoft. Megerősítést ad számunkra, hogy nemzetközi viszonylatban is elismerésre méltó munkát végzünk az Axapta implementálásában és fejlesztésében. Számunkra és ügyfeleink számára is rendkívül hasznos ez az együttműködés a Microsofttal. A program keretében a Microsoft Dynamics AX bevezetésre kerül egy ügyfelünknél még a nagyközönség számára elérhető piacra kibocsátás előtt, így a kibocsátás pillanatában felkészülten tudjuk piacra vinni a rendszert, valamint a korábbi verziókról való átállásokat is nagy szakértelemmel és hatékonysággal tudjuk elvégezni.
A Microsoft Dynamics megoldásait több mint 300 kis, közép és nagyvállalat használja Magyarországon. A termékcsalád a legdinamikusabb piaci növekedést mutató vállalatirányítási rendszerek közé tartozik, amely évi 100% növekedést ért el az elmúlt 3 esztendőben.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.