A General Electric eredményjavulást jelentett
Az elektronikai óriáskonszern januárban 5,77 milliárd dolláros adózott eredményt jelentett a tavalyi negyedik negyedévről, amit 50 millióval nagyobb az egy évvel előbbinél. Ugyanakkor közölte, hogy leválása a Swiss Re biztosítási vállalkozásból 2,9 milliárd dolláros rendkívüli tételt jelentett, ezzel számolva az eredmény az egy évvel korábbihoz képest 46 százalékos romlást jelez.
Ettől eltekintve akkor a vállalatcsoport mind a hat nagy részlegénél eredmény- (és eredményesség)javulást jelentett. Az idei évre részvényenkénti eredményében 13-17 százalék közötti növekedésre számít, valamivel jobbat, mint amit az elemzők jósolnak. A GE úgy ítélete meg az év elején, hogy ebben az évben valószínűleg csak egy részlegénél, a NBC Universal médiavállalkozásnál nem ér el javulást, sem az eredményben, sem a forgalomban.
Kapcsolódó cikkek
- A GE Commercial Finance vételi ajánlatot készül tenni a Sanyo Electric Creditre
- A General Electric a fotóiparban is a színre lép
- Az NBC 600 milliót ad az iVillage női portálért
- A General Electric rendkívüli tétel miatt eredményromlást jelentett
- A General Electric másfél éve legjobb teljesítményét nyújtotta
- Szerény nyereséget ért el a General Electric
- A General Electric lefelé módosítja idei nyereségprognózisát
- A General Electric profitja a tervek szerint alakul
- A General Electric legjobb negyedéves eredménye
- A GE mégsem veheti meg a Honeywellt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.