Információvédelmi minősítés kockázatelemzéssel
A Kürt Rt. eddig is az ISO 27001 szabvány előírásainak megfelelően működött, és tanácsadási szolgáltatást is nyújtott más cégeknek ebben a témakörben. Ennek megfelelően a DNV inkább a szabvány alkalmazásának részleteit ellenőrizte, és kisebb változtatásokat javasolt, illetve számos észrevételt tett. Adlovits László, a DNV auditora a tanúsítvány átadásakor elmondta: "a Kürt auditálása során igyekeztünk a szervezettel egyetértésben azokra a területekre kiemelt figyelmet fordítani, amelyek a tanúsított szervezet és így ügyfelei számára is a legnagyobb kockázatot jelenti. Természetesen valamennyi auditunkat az általunk kizárólagosan alkalmazott Risk Based Certification (kockázat alapú tanúsítás) közelítésmódjával végezzük, de az ISO 27001 tanúsítása során ez a módszer különösen alkalmas, hiszen a Risk Based Certification - kitágítva a hagyományos tanúsítási szerepkört - felhívja a figyelmet az adott cég folyamataiban rejlő üzleti kockázatokra".
Kapcsolódó cikkek
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Húsz országban aktív a Kürt
- Logelemzés az információbiztonsági katasztrófák megelőzésére
- Értelmileg akadályozott gyermekeket támogat a KÜRT
- Biztonságban a digitális családi fotóalbum
- Viharos adatvesztés - villámgyors adatmentés
- Első alkalommal vehet részt hazánkfia a világ legjobb üzletemberének kiválasztásában
- A KÜRT saját fejlesztésű szoftvere a nemzetközi piacon debütál
- Információbiztonsági kutató-fejlesztő központot hozott létre a Kürt
- A beteg gyermekek fájdalommentes vizsgálatát támogatja a Kürt Rt.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.