CEBC: konferencia crm/call center témában

Kovács Attila, 2006. április 25. 12:35
Április 25-én a budapesti Hotel Marriottban tartották meg a CEBC által rendezett III. CRM/Call Center Konferenciát.
Napjainkra a piac diktálta igények egyre inkább rászorítják a különféle vállalkozásokat az ügyfelek minél részletesebb és mindig naprakész tájékoztatására. Az első lépéseket már Magyarország is megtette: kiemelt prioritással szerepel a különböző CRM-rendszerek kialakítása a banki és a telekommunikációs szektor vállalatainál, ezek az iparágak már sikertörténetekkel is büszkélkedhetnek. A mai konferencia előadói többek között arra keresték a választ: hogyan kell elindulni egy ilyen rendszer kialakításkor, mire figyeljünk és kihez forduljunk; milyen előnyökkel és milyen plusz feladatokkal jár a jól működő CRM; mikor és miért érdemes a vállalati CRM-rendszert outsourcingnak alávetni; a magyar CRM-piacon az uniós csatlakozás támasztotta követelményekre figyelve, a közüzemi szektornak hogyan kell felzárkóznia a CRM-rendszereket alkalmazók sorába.

A konferencia moderátora Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatója volt.Bevezetőjében a szakember felhívta a figyelmet rá, hogy a crm kulcsszavait - versenyképesség, költségcsökkentés, bevételnövelés, ügyfélelégedettség - mindig szem előtt kell tartani. Továbbá vigyázni kell, hogy a sok, önmagát crm-fejlesztőnek valló specialista közül a valóban jókat válasszuk ki. További fontos figyelembe veendő funkciók: méretgazdaságosság, a szinte legfontosabbnak tűnő ún. "business case" készítése, a megfelelő rendszerintegrátor kiválasztása, a bevezetésben a fokozatosság elvének szem előtt tartása, valamit az iparági specialitást integráltan tartalmaó ún. "best practice" alkalmazás használata.

A konferencián többek között a következő előadások hangzottak el: A CRM kiszervezés gyakorlata, szintje, főbb sikerkritériumai (Kiss Tibor - T-Systems Hungary Kft.); Operatív CRM-rendszer banki értékesítési folyamat támogatására - az üzleti igények és a válasz (Gödry Zsolt és Orosz Tamás, Hewlett-Packard Magyarország Kft.); A CAS GenesisWorld új világa (Kovács Krisztina kereskedelmi vezető, Pentatrade Kft.); Ügyfelek panaszainak hatékony kezelése, avagy "end-to-end" incidens-menedzsment és eredményei a T-Mobile-nál (Szelényi Csaba - T-Systems Hungary Kft.); Céltudatos ügyfél tapasztalat (Gáti András -- AmDocs).

Az idei, immár harmadik crm/call center konferencia eseményeit több mint ötven résztvevő követte végig, akik leginkább a nagyobb multinacionális cégek magyarországi leányvállalatait képviselték. A hazai kis- és középvállalkozások és állami intézmények képviselői még mindig nagyon kis számban érdeklődnek az ilyen témájú szakmai események iránt.
Kulcsszavak: konferencia CEBC

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01