BT Radianz: kiterjesztett elérés
A BT Radianz által nyújtott valamennyi megszokott előny vonatkozik erre az új és kiterjesztett szolgáltatásra is. Az ügyfelek számára ezáltal alacsonyabb lesz a tulajdonlás összköltsége, csökken a szolgáltatás teljesítésének időtartama, és garanciákat kapnak a szolgáltatás színvonalának olyan jellemzőire, mint a várakozási idő és az elérhetőség.
A Kiterjesztett Elérés lehetőséget nyújt majd azon intézmények számára, amelyeknek korábban nem volt hozzáférése a fejlődő pénzügyi központokhoz, hogy a bérelt magánvonalak költsége nélkül teremtsenek összeköttetést.
A BT a hónap elején megkapta az Inside Market Data Év Felvásárlása Díját a Radianz megvásárlásáért.
- A BT Radianz az egyik vezető szolgáltató a globális pénzügyi szolgáltató közösség számára biztonságos, megbízható és bővíthető kapcsolati lehetőségeket és hosting szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között. A BT Radianz megosztott piaci infrastruktúrája olyan platformot kínál, amelyet a pénzügyi szolgáltatásokra jellemző időkritikus igényekre optimalizáltak. A BT Radianz hálózata több mint 10 000 pénzügyi weboldalt kapcsol össze szerte a világon egy egyszeres redundáns, teljesen irányított összeköttetésen keresztül, miközben hozzáférést biztosít több mint 400 kereskedés előtti, kereskedési és kereskedés utáni alkalmazáshoz is a világ csaknem 200 vezető tartalomszolgáltató és szolgáltató vállalatától, melyek átfogják a teljes automatikus tranzakció feldolgozási (STP) láncot. A BT Radianz a BT Global Services része.
Kapcsolódó cikkek
- Jó évet zárt a British Telecom
- Megszünteti lakossági ISDN szolgáltatását a BT
- Következő generációs hálózatépítésben támogatja a szolgáltatókat a BT
- A BT két-hárommillió felhasználót remél új internetes televíziójának
- BT/EMEA: magyar vezető kinevezése
- ADSL internetet kínál a briteknek a Vodafone
- A BT megvásárolta a lengyel Telexist
- BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
- A BT nemzetközi kommunikációs szolgáltatást nyújt a Philips-nek
- "A világ valószínűleg leggyorsabb internetkávézója" nyílik meg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.