BT: Konvergált vezetékes-mobil szolgáltatás a BT-től

forrás Prim Online, 2006. május 16. 12:41
A BT Fusion, az egyéni fogyasztók és kisvállalkozások intelligens vezetékes-mobil telefonjának sikeres bevezetése után a BT bejelentette nagyvállalatok és multinacionális cégek részére tervezett újító, konvergált vezetékes-mobil szolgáltatás bevezetését Nagy-Britanniában és azon kívül is. Az új megoldás a WiFi-t használja a vezetékes hálózat interfészének a kulcshelyeken, mint pl. az iroda, otthon, és a BT Openzone pontjai.
Az új vállalkozói megoldás egy szolgáltatáscsomag része lesz, ami nagyvállalatoknak kínál lehetőséget vezetékes és mobilszolgáltatásuk összehangolására, és közös alkalmazások és hívás jellemzők futtatására egy integrált szélessávú IP hálózaton keresztül. Az ügyfelek számára mindez megnövelt termelékenységhez és a kommunikációs költségek csökkenéséhez vezet.

Steven Evans, a BT vezeték nélküli szélessávért és a jövő termékeiért felelős vezetője mondta: „Nagyvállalati ügyfeleink elmondták, hogy mit szeretnének, mi pedig meghallgattuk őket. Az új szolgáltatás a vezeték nélküli szélessáv képességeit hasznosítja az ügyfél meglévő vezetékes infrastruktúráján, a BT 21. Század Hálózatán és Wi-Fi/GSM üzemmódú új generációs mobiltelefonokon. Fejlesztési partnerünknek az Alcatelt választottuk, mivel közös munkánkból a BT Fusion-nal kapcsolatban jelentős tapasztalatot szereztek a vezetékes-mobil konvergenciájáról, és szintén dolgoztak a 21CN hálózatunk fejlesztésén, ami ennek a megoldásnak alapvető eleme.”

Monika Mauer, az Alcatel vezetékes megoldások divíziójának elnöke mondta: „ A BT most is pontosan azt nyújtja vállalati ügyfeleinek, amire szükségük van: egy konvergált, költséghatékony szolgáltatást, lehetővé téve a munkatársaknak a kapcsolatot, bárhol legyenek is.  Eddigi szerepünkből következően, miszerint elsőként integráltuk a Fusiont, és szorosan együttműködtünk a 21. Század Hálózatán, örömmel dolgozunk együtt a BT-vel, hogy a vezetékes-mobil konvergencia valósággá váljon a BT vállalati ügyfeleinek.”

François Barrault, a Bt International elnöke mondta: „A BT egyértelműen vezetővé vált a konvergens kommunikáció és az IT által teremtett új piacon. Tudásunkat és tapasztalatunkat felhasználva biztosítjuk, hogy ez az új innovatív szolgáltatás csökkentse a kommunikáció összetettségét, ugyanakkor javítsa az alkalmazottak hatékonyságát és az üzleti produktivitást.”

A BT a következő hónapokban építi ki a megoldást, és 2007 elején a vállalati ügyfeleknél megkezdi a kísérleti megvalósítást. Az új szolgáltatás az „Enterprise FMC” nevet kapta, és újabb bizonyítéka a BT stratégiájának, hogy ügyfeleinek biztosítsa a kényelmet, a költségek csökkentését, valamint az elérhető legjobb kapcsolatot saját vállalati információikhoz és alkalmazásokhoz, bárhonnan és bármikor.  Az alkalmazottaknak nem lesz szükségük mobiltelefonra, adattovábbító eszközre és vezetékes telefonra, mivel minden megoldható lesz egyetlen, alközpont (PBX) funkcióval rendelkező készülékkel otthon, az irodában és a BT Openzone pontjain, ráadásul a normál mobiltelefon minden előnyével.

A BT 21. Század Hálózatával való kapcsolat lehetővé teszi a hívások intelligens irányítását. A felhasználó naptárából vett információk átirányításával a rendszer biztosítja, hogy például ha a felhasználó tárgyaláson van, minden bejövő hívást automatikusan egy postafiókra továbbít, a tárgyalás végeztével pedig visszatér normál üzemmódra. Hasonlóan, bizonyos előre kiválasztott hívókat lehet közvetlenül a felhasználóhoz irányítani, vagy a cégnél egy másik, előre kiválasztott munkatárshoz.

A BT és az Alcatel szerződése felöleli az új szolgáltatás fejlesztését, tesztelését és elindítását. A BT párhuzamosan számos kettős üzemmódú (dual mode) mobil készüléket tesztel, és már előrehaladottak a gyártókkal folytatott párbeszédek a bevezetésre szánt készletekről.

Kulcsszavak: mobilszolg vezetékes BT

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36