EUfonika: több mint 10.000 ügyfél két hónap alatt

Májustól a vállalatok számára is elérhető az EUfonika Business Call

forrás Prim Online, 2006. május 16. 14:50
A piacra lépést követő első két hónapban több mint tízezer ügyfél választotta Románia kedvező árú vezetékestelefon-szolgáltatását, az EUfonikát. A szolgáltatást a Magyar Telekom romániai érdekeltsége, a Combridge indította útjára, mely nagymértékben épít anyavállalatának nemzetközi technológiai-, innovációs- és marketingtapasztalataira.
A február végi indulás óta megnyílt az EUfonika korszerű telefonos ügyfélszolgálata, értékesítési csatornája kiterjedt ügynökhálózattal bővült, s marketing kommunikációjának fókusza országos szintről helyi szintre helyeződött át. E tevékenységek és egy intenzív hirdetési kampány eredményeként az EUfonika erős hídfőállást épített ki a román piacon, s ügyfélbázisa ennek révén jelenleg heti 10%-kal bővül.

Az EUfonika szolgáltatás nagy népszerűségnek örvend Bukarestben, ahol lakossági ügyfeleinek több mint 20%-a található. Az EUfonika ügyfeleinek 19%-a Kolozs, Temes, és Hunyad megyék településein él, míg 61%-uk Románia további területein használja a szolgáltatást. Közülük sokan vidéki közösségekben élnek, ahová más alternatív távközlési szolgáltatók nem jutottak el, valamint olyan megyékben, ahol azért veszik igénybe az EUfonika szolgáltatást, hogy az EU-ban dolgozó ismerőseikkel, rokonaikkal kedvező áron telefonálhassanak. A szolgáltatás különösen népszerű a költségekre komolyan odafigyelő középkorú és idősebb lakosság körében, a 40 év felettiek az ügyfelek mintegy 71%-át alkotják.

A Magyar Telekom leányvállalataként működő Combridge szakemberei az elmúlt két hónapban olyan kiegészítő műszaki megoldásokat vezettek be, amelyek révén május elsejétől az üzleti felhasználók számára is elérhetővé vált a szolgáltatás. Az EUfonika Business Call igénybevételével átlagosan 20%-kal olcsóbban telefonálhatnak belföldi távolsági irányba és akár 40%-ot is megtakaríthatnak nemzetközi hívásaik árából a Romtelecom előfizetéssel rendelkező vállalati ügyfelek. A lakossági előfizetőkkel szemben a céges és intézményi ügyfeleknek nem kell a megszokott 1688-as EUfonika előhívószámot tárcsázni, mert ezek egy speciális műszaki megoldás alkalmazásával csatlakoznak a rendszerhez.

Az üzleti díjszabás alapjaiban megegyezik a lakosságival, így például egy belföldi távolsági hívás 8 és 20 óra között percenként 4,3, míg más időszakban 3,2 eurócentbe kerül mindkét előfizetői csoport számára. Ráadásul az üzleti partnereknek egyéni alapon - telefonforgalmuk nagysága és hívásiránya szerint - további kedvezményeket kínál az EUfonika. Az üzleti szolgáltatás bevezetése óta eltelt két hét mérlege szerint a szolgáltatást 120 telefonvonal használta és több mint száz ügyféllel folytak tárgyalások.

Az EUfonika szerződéskötésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységét is továbbfejlesztette annak érdekében, hogy az ügyfelek még rövidebb idő alatt vehessék igénybe a szolgáltatást. Az előfizetői szerződés aláírásakor a lakossági ügyfelek 25 perc távolsági beszélgetéssel ingyenesen próbálhatják ki a szolgáltatást. Így a szerződéskötés semmilyen kötelezettséget nem ró rájuk, csupán lehetőséget teremt arra, hogy hosszú távon kedvező percdíjakkal telefonálhassanak.

Az EUfonika ügyfélállományának dinamikus növekedését bemutatva Csenteri Levente, a Combridge ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: "A szolgáltatás kiépítésének e kezdeti szakaszában megszerzett tízezer előfizető tökéletesen összhangban van előzetes várakozásainkkal. Tízezren már felismerték, hogy az EUfonika használata egyszerű, kockázatmentes és nagyon kifizetődő. Az EU-ban mintegy ötvenmillió ember telefonál az EUfonikához hasonló szolgáltatással, s láthatóan Romániában is egyre több ügyfelet örömmel tölt el, hogy hívásonként szabadon kiválaszthatják a számukra legkedvezőbb szolgáltatót."

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01