A Lenovo bemutatja új partnerprogramját
A Lenovo Partner Network egyszerűsített keretprogramot kínál a megnövelt kereslet-generáló eszközökkel, új marketingtámogatással és ágazatvezető technológiák szélesebb portfóliójával, amelyekre a partnerek nyugodtan alapozhatják ügyfélkörük növelésének feladatát. A vállalat tervei között szerepel a kkv-piac egyedi, dinamikus és rugalmas követelményeinek megfelelő kiszolgálása a tranzakcionális üzleti modell bevezetésével. Ez az új módszer a Lenovo már jól bevált üzleti modelljét dicséri, amely hatékonyan szolgálja a nagyobb ügyfeleket az innovatív Think termékcsalád esetében.
“Partnereink, elemzők és iparági döntéshozók az egész világból érkező észrevételeit figyelembe vettük, hogy egy olyan értékesítési programot hozhassunk létre, amely hozzájárul partnereink és a Lenovo növekedéséhez.” mondta Bill Amelio, a cég vezérigazgatója. “Az új program jelentős változást hoz az értékesítési csatorna más részeibe. Számunkra az üzleti partnerek jelentik a kkv-khoz vezető elsődleges utat. Együtt olyan termék- és szervízválasztékot kínálunk, amely egyaránt kiválóan illeszkedik számítástechnikai környezetükbe és költségvetésükbe.
Kétszintű modell, egyszerűsített megközelítés
Az új modellben az üzleti partnereket két kategóriára oszlanak: a Business Partner és a Premium Partner szintre. A Partner szint előnyeit mindenki élvezheti, aki Lenovo és Think termékeket forgalmaz. A Premium szint azokat jutalmazza további előnyökkel, akik folyamatosan jelentős szerepet vállalnak a Lenovo növekedésében. Továbbá, azok a partnerek is idetartoznak, akik Lenovo termékekhez kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak. Mindkét szint részesedik a Lenovo megújult TopSeller ajánlataiból, amely a kkv-kat célozza fejlett technológiákkal, képessé téve a partnereket arra, hogy további szolgáltatásokat és több megoldást kínáljanak meglévő és új ügyfeleiknek.
Az értékesítési partnerek számára a Lenovo Partner Network egyszerűbb minősítési rendszert hoz, a régebbi pontrendszert két tényezővel helyettesíti – képzettség és növekedés –, amely meghatározza a Lenovo Premium Business Partner státuszt.
Kisvállalkozók számára
Az új tranzakcionális modell segíteni fogja a partnereket abban, hogy a megfelelő PC-t a megfelelő áron legyenek képesek szállítani a piac dinamikusan növekvő szegmensébe, a kis- és középvállalkozásoknak. A termékinnováció, a termékek idejében történő piacra dobása és a hozzáadott értékek a végfelhasználók számára kritikus fontosságúak.
A TopSeller termékek körében hamarosan megjelennek a Lenovo 3000-es ajánlatok. A TopSeller a Lenovo tranzakcionális üzleti modelljének magját alkotja, notebook és asztali számítógépek széles választékát nyújtva a kkv-k igényeire szabva. A Lenovo az üzleti partnereknek jövedelmező árrést kíván biztosítani, amely a versenyképes árral együtt a kereslet növekedését célozza. A Lenovo termékek gyors elérhetősége és az egyszerűbb tranzakciók csak két példa a Lenovo-val már a közeljövőben kötendő üzletek egyszerűségéből.
A világszintű növekedés pillérei:
A Lenovo Partner Network kiemelkedő előnyöket ad a partnereknek a világszintű növekedés négy pillérén keresztül:
Növekvő lehetőségek: A Lenovo több bevétel- és haszonlehetőséget teremt újratervezett programján és fejlett technológiáin keresztül. Például a partnereket felruházza azzal a képességgel, hogy továbbfejlesztett szolgáltatásokat nyújtsanak a Lenovo technológiákkal kapcsolatban.
A kereslet növelése: A Lenovo növelni igyekszik a kkv-k felől érkező igényeket, hogy még több ügyfél érkezzen partnereihez. A vállalat új marketingeszközöket vet be, amelyek képessé teszik a partnereket, hogy megteremtsék saját keresletgenerátorukat. A Marketing Central használata partnereink marketingtevékenységét nagyban segíti.
A portfólió kibővítése: A Lenovo folytatja a Think és a Lenovo családba tartozó új termékek piacra dobását, ezzel is segítve a partnereket, hogy tovább növeljék ügyfélkörüket és bevételeiket.
Könnyebb együttműködés a Lenovo-val: Az egyszerű hozzáférés azokhoz az eszközökhöz, amelyekre a viszonteladóknak szükségük van, az IBM világszínvonalú támogatói és szervízrendszerével együtt azt mutatja, hogy a Lenovo egy olyan vállalat, amellyel könnyű üzletet kötni.
A Lenovo elindította újratervezett partneroldalát (www.lenovo.com/partner), amely újszerű, felhasználóbarát navigációs felülettel rendelkezik.
A jelenlegi Lenovo üzleti partnerek automatikusan a Lenovo Partner Network részévé válnak és továbbra is részesülni fognak azokból az előnyökből, amelyekre az IBM PartnerWorld tagság során tettek szert. A programot érintő további információkért kérjük látogassa meg a www.lenovo.com/partner honlapot.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.