A T-Mobile az ügyfélszolgálaton akar spórolni

MTI Sajtóadatbank, 2006. május 23. 09:50
A T-Mobile német mobilszolgáltató az egyre keményebb verseny miatt csökkenti az ügyfélszolgálati központok kiadásait: a tervek szerint 2007-ben és 2008-ban csökkentik a dolgozók műszakpótlékát, és a béreket 2009-ig befagyasztják, közölte a T-Mobile illetékese a dpa-AFX hírügynökséggel.
Ez lehetővé teszi, hogy ne kelljen ügyfélszolgálati központokat bezárni, s 2009-ig nem lesz leépítés. A vállalat kilenc ügyfélszolgálatánál 2500-an dolgoznak, s a T-Mobile vezetése szerint a bérek 30 százalékkal magasabbak, mint a versenytárs Vodafone-nál.

A ver.di szakszervezeti szövetség megvizsgálja a társaság vezetésének ajánlatát - közölte szóvivőjük. A T-Mobile vezetése május végi határidőt szabott a megállapodásra, s ha nem tudnak megegyezni, akkor az ügyfélszolgálatot kiszervezik a Deutsche Telekomon belül.
Kulcsszavak: T-mobile-hu munkaerő

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01