A Deutsche Bank a Cisco Unified Communications rendszerét alkalmazza
forrás Prim Online, 2006. május 27. 10:25
A Cisco Systems bejelentette, hogy leszállította a nyolcmilliomodik Cisco IP-telefont a világ egyik vezető pénzintézeteként nyilvántartott Deutsche Banknak. A bank a telefóniás igényeinek stratégiai felmérése után választotta a Ciscót az egységes kommunikációs megoldás szállítójaként.
A Deutsche Bank közel 1000 darab Cisco 7961 és 7911 IP-telefont telepít amerikai fiókjaiban, és bevezeti a Cisco Unity egységes üzenetkezelő rendszert is. Ez az IP-alapú megoldás a szokásos hangposta-funkciót webes böngészővel párosítja, így a felhasználók telefonról és PC-ről egyaránt hozzáférhetnek hangüzeneteikhez és rendezhetik azokat.
Reiner Bayard, a Deutsche Bank hálózatokért felelős ügyvezető igazgatója a következőket mondta: "A Cisco új, egységes kommunikációs szolgáltatásaival a Deutsche Bank könnyedén egy rendszerbe integrálhatja a hang-, kép- és adatátvitelt. A hálózat és a szolgáltatások átméretezése egyszerűen megtörténhet, a fejlődés igényeinek megfelelően. A hatékonyság növelését szolgálják az új, helyhez nem kötött szolgáltatások, mint a PC-ről történő telefonálás, vagy az Extension Mobility funkció."
A Cisco Unified CallManager híváskezelő szoftverbe beépített Extension Mobility segítségével a Deutsche Bank alkalmazottai bármelyik készülékre bejelentkezhetnek, és a saját telefonszámukkal, beállításaikkal és címtáraikkal személyre szabhatják. Azok a vezetők például, akik értekezleten vesznek részt a Deutsche Bank valamelyik másik irodájában, a megbeszélés helyszínén bejelentkezhetnek bármely Cisco 7961 Unified IP-telefonra, és a saját egyéni üzenetlekérő gombjukkal férhetnek hozzá a Cisco Unity üzenetkezelő rendszeren tárolt üzeneteikhez - mintha csak a saját irodájukban lennének. A munkatársak így gyorsabban reagálhatnak a sürgős üzleti kihívásokra.
Reiner Bayard, a Deutsche Bank hálózatokért felelős ügyvezető igazgatója a következőket mondta: "A Cisco új, egységes kommunikációs szolgáltatásaival a Deutsche Bank könnyedén egy rendszerbe integrálhatja a hang-, kép- és adatátvitelt. A hálózat és a szolgáltatások átméretezése egyszerűen megtörténhet, a fejlődés igényeinek megfelelően. A hatékonyság növelését szolgálják az új, helyhez nem kötött szolgáltatások, mint a PC-ről történő telefonálás, vagy az Extension Mobility funkció."
A Cisco Unified CallManager híváskezelő szoftverbe beépített Extension Mobility segítségével a Deutsche Bank alkalmazottai bármelyik készülékre bejelentkezhetnek, és a saját telefonszámukkal, beállításaikkal és címtáraikkal személyre szabhatják. Azok a vezetők például, akik értekezleten vesznek részt a Deutsche Bank valamelyik másik irodájában, a megbeszélés helyszínén bejelentkezhetnek bármely Cisco 7961 Unified IP-telefonra, és a saját egyéni üzenetlekérő gombjukkal férhetnek hozzá a Cisco Unity üzenetkezelő rendszeren tárolt üzeneteikhez - mintha csak a saját irodájukban lennének. A munkatársak így gyorsabban reagálhatnak a sürgős üzleti kihívásokra.
Kapcsolódó cikkek
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények