Magyar vezető az APC regionális menedzseri pozíciójában
A szervezeti átalakítás első lépéseként az APC a korábban működő 12 európai régió helyett hetet alakított ki. Bíró Viktor dél-kelet európai regionális menedzserként a hét európai régió egyikét irányítja, és 14 ország (Magyarország, Szlovénia, Horvátország, Szerbia –Montenegró, Románia, Bulgária, Bosznia, Albánia, Macedónia, Olaszország, Málta, Görögország, Ciprus, Izrael) regionális kereskedelmi tevékenységéért felel.
Bíró Viktor 15 éve dolgozik értékesítési területen. Korábban az Ecodata Kft.-nél csoportvezető, majd a Professzionál Kft.-nél értékesítési és marketingigazgató volt. Bíró Viktor 1997 óta dolgozik az APC-nél, 1997 és 1999 között a vállalat District Managere, majd dél-kelet európai Country Managere, az elmúlt két évben pedig közép-kelet európai Country Managere volt. Ez utóbbi pozícióban 12 ország sales tevékenységét irányította.
Bíró Viktor a Budapesti Műszaki Egyetemen végzett Villamosipari mérnökként, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát. Számos prezentációs, sales és vezetői tréninget végzett el. Bíró Viktor angol és német nyelven beszél, három gyermeke van.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.