Google-SAS keresőalkalmazás kifejezetten üzleti felhasználóknak
Ha például a SAS egy ügyfelének alkalmazottja az intranetes Google-keresőmotorba beírja a „2005 negyedik negyedév értékesítés” szavakat, akkor eredményként megkapja a témakörhöz tartozó legfrissebb adatokat, kimutatásokat, és elemzéseket, valamint hivatkozásokat más kapcsolódó találatokra, például az adott időszak tíz legkelendőbb termékére, legjobb kereskedőire vagy a tíz legtöbbet vásárló ügyfelére. A releváns információk gyors elérése segíti a vállalat hatékony döntéshozatalát és az üzleti stratégia megvalósítását.
A SAS az egyéni felhasználók igényeinek leginkább megfelelő kezelőfelületeket hozott létre, hogy szélesebb kör számára tegye elérhetővé a kielemzett adatokat, amelyeket a rendszer a vállalat biztonsági protokolljainak megfelelően szűr. Az egyes felhasználók tehát csak a jogosultságaiknak megfelelő adatokhoz férhetnek hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Átalakított univerzális Google kereső
- Hangos térképpé válik a Google Earth
- A Google történelmet hamisít?
- India kérésére cenzúrázzák a Google Earth-öt
- A Google-t használják az iraki lázadók a britek ellen
- Google szolgáltatás Kínában
- A Google elhárította a Gmail adatszivárgását
- Új keresőprogramot fejleszt a Wikipédia
- Dr. Google felállítja a helyes diagnózist
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).