Eladás előtt a Millicom - A legnagyobb kínai befektetés külföldön?
A mostani ügyletet jól ismerők szerint a China Mobile 48-49 dollárt fizetne részvényenként, és átvállalná a Millicom 300 millió dollár adósságát: mindez az ügylet értékét mintegy 5,6 milliárd dollárra teszi.
A China Mobile, a világ legtöbb előfizetővel rendelkező mobiltársasága azt követően lett a Millicom első számú ajánlattevője, hogy a dubai bejegyzésű Investcom megállapodott a dél-afrikai MTN felvásárlásáról.
A China Mobile eddig csak a hongkongi China Resources Peoples Telephone-t tudat megszerezni, további próbálkozásai sikertelennek bizonyultak: sem az állami tulajdonban lévő Pakistan Telecommunication Co. Ltd., sem a kicsiny indiai Reliance Telecom Ltd. mobilszolgáltató megvétele nem sikerült; jelenleg üzbég tárgyaló partnerekkel keresik az állami Uzbekistan Telecom megvételének lehetőségét.
Elemzők szerint a China Mobile számára előnyt jelentene a célterület alacsony mobiltelítettsége, a nagy növekedési lehetőség; problémát jelenthet ugyanakkor a cég külföldi tapasztalatlansága.
Tavaly a kínai cégek 9,18 milliárd értékben vásároltak fel külföldi vállalatokat; a 2004-es adat még csak 3,8 milliárd dollár volt - közölte a Dealogic. Az eddigi legnagyobb üzlet az volt, melyben a CNPC 4,18 milliárd dollárért megvásárolta a PetroKazakhstan részvényeit .
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- A kínai fiatalok 85 százaléka szörföl a hálón
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.