A Lekkerland bevezeti Németországban a RFID technológiát
„Az ECPglobal nemzetközi hálózat német képviseleteként örülünk, hogy az új tag belépésével sikerült betörnünk a convenience kereskedelem területére is. Ez mérföldkövet jelent az EPC elterjesztésében“, kommentálja a Lekkerland belépését Jörg Pretzel, a GS1 Germany ügyvezetője.
A Lekkerland pilot projektekkel és tesztsorozatokkal indít Németországban. A convenience– specialista logisztikai folyamatai közül először az áruátvételnél koncentrál az RFID használatára. Itt az új technológia például nagyobb folyamatbiztonságot tesz lehetővé az áruátvételnél a termékek minőségének jobb ellenőrzése folytán.
A GS1 Germany első lépésben feltérképezi, hogy a Lekkerland mely szállítóinál van már használatban az új technológia. Az itt felismert potenciál alapján a cég a GS1 Germany-vel közösen készíti el a bevezetés menetrendjét.
Lekkerland az SAP-LES központi raktár-gazdálkodási rendszerre történő átállással már 2005. decemberében megteremtette az RFID bevezetésének előfeltételeit. AZ SAP-LES segítségével az áruátvételtől a kiszállításig minden raktári folyamatot bizonylat nélkül le lehet bonyolítani.
Kapcsolódó cikkek
- Nem menekülhetsz! - 100%-os RFID kontrol
- A Siemens biometrikus infrastruktúrát telepít és működtet a cseh útlevelekhez
- RFID a műtőben, MR-felvételek mozgó paciensekről
- Impinj-LogSystems együttműködés az RFID terén
- RFID-t épít termékeibe a német cipőkereskedelmi-óriás
- Perrel rettentették el az RFID hibáit bemutató szakértőket
- RFID tantárgyat oktat a VRH
- Kísérleti RFID-megoldás egészségi vészhelyzetekre
- Vásárlás ujjlenyomattal a Citibank szingapúri ügyfeleinek
- Debrecen teszteli az új európai RFID reptéri biztonsági rendszert
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.