Digitális televízió a 7. Internethajón
"Mi volt, s mi lesz?" címmel a múlt eredményeire és a jövő terveire utal a hetedik Internethajó szlogenje. Az infokommunikációs piac egyik legjelentősebb rendezvényének főtámogatója idén a TVnet. A cég - az Internethajó életében először - biztosít folyamatos internetelérést a június 8-i neves eseményen, ahol a TVnet Internet Café-ban bárki a világhálóra kapcsolódhat. A szolgáltató ezen kívül bemutatja legújabb, a közeljövő egyik, várhatóan legnagyobb technikai nóvumát: a digitális televíziózást. A rendezvény közel ötszáz résztvevője így az elsők között pillanthat be az IP TV világába.
A TVnet az alternatív internetszolgáltatók közül elsőként, 2006 augusztusától nyújt digitális TV szolgáltatást - 10 csatornás kísérleti adásban, 100 ügyfele számára.
A TVnet a két szolgáltatásához 10 Mbit/sec sebességet - 2 Mbit/sec-et a TVnet Internet Café, és 8 Mbit/sec-et az IP TV számára - biztosít az Internethajón.
Kapcsolódó cikkek
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Nagyobb sávszélességen a TVnet
- Megkezdte internetes televíziós szolgáltatását a TVnet
- Indul a TVtévé
- Indul a "gazdaságos internet"
- Internethajó: az egységes internethálózaté a jövő
- IVSZ: adókedvezményt a high-tech iparnak
- Kék Notesz, jelentés a magyar infokommunikációról
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.