A Magyar Telekomé közel tízmilliárdért a KFKI
A 2004-ben közzétett középtávú stratégiai céljainkkal összhangban, a Magyar Telekom többletértéket teremt a KFKI Csoport megvásárlásával az ügyfélkör és a szolgáltatásportfólió bővítése révén. A Magyar Telekom és a KFKI Csoport komplementer piaci szegmensben van jelen üzleti szolgáltatásaival. Ez lehetővé teszi integrált, ügyfélre szabott termékajánlatok kialakítását - az üzleti piac igényeinek fejlődéséhez igazodva.
A KFKI Csoport mind bevétel, mind nyereség szempontjából stabil, megbízható üzletmenettel és tapasztalt szakembergárdával rendelkezik. A csoport bevétele 2005-ben elérte a 17 milliárd forintot. A KFKI Csoporthoz három cég tartozik, amelyek együtt közel 400 alkalmazottat foglalkoztatnak:
- KFKI-LNX - kommunikációs hálózatok építése és üzemeltetése (hálózatintegráció)
- ICON - informatikai infrastruktúra és biztonsági megoldások (rendszerintegráció)
- IQSYS - szoftver- és alkalmazásfejlesztés
A KFKI-LNX Zrt. megvásárlására fordított 9,67 milliárd forint maximális vételár magában foglalja a későbbi pénzügyi eredményektől függő "mozgó vételárrészt" is. A vásárlást a Magyar Telekom a rendelkezésére álló hitelkereteken keresztül finanszírozza. A tranzakció lezárásához, amelyre a tervek szerint 2006 második felében kerül sor, a szabályozó hatóság (Gazdasági Versenyhivatal) jóváhagyása szükséges.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Amerikai vizsgálat a Magyar Telekom ellen
- Az MT közgyűlése megszavazta az osztalékjavaslatot
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.