A CA felvásárolta az MDY-t
A CA forgalmazni és támogatni fogja a MDY összes termékét és szolgáltatását, amelyek az iratkezelés minden aspektusát lefedik. A CA tervei között szerepel továbbá az MDY iratkezelési technológiájának beépítése a CA Message Managerbe, hogy vásárlói számára egységes megoldást kínálhasson az elektronikus levelek és egyéb üzleti dokumentumok kezeléséhez.
A felvásárlás eredményeképp - amely a vállalati üzenetkezelési és archiválási szoftvert gyártó iLumin 2005-ös felvásárlását követi - tovább nő a CA vezető szerepe az intelligens tárolófelügyeleti megoldások terén.
Az MDY termékeinek zászlóshajója, az MDY FileSurf, segít a vállalati iratok kézben tartásában, legyen szó akár fizikai vagy elektronikus feljegyzésekről, illetve elektronikus levelekről, üzenetkről. Az iratkezelési folyamatok automatizálásával időt és pénzt takarít meg a szervezetek számára, gyorsabb elérést biztosít az adatokhoz a felhasználók számára, valamint segít megfelelni a szervezeti előírásoknak és a törvényi szabályozásoknak. Az MDY FileSurf minősített iratkezelő alkalmazás az Egyesült Államok Hadügyminisztériumának 5015.2 sz. szabványa szerint.
Az MDY Federated RM nevű, központi iratkezelő konzolra és szabálykezelő alrendszerre épülő megoldásával több különálló irattárra kiterjedően is betartathatók a kritikus iratkezelési stratégiák.
1988-ban alapított MDY központja New Jersey állam Fair Lawn városában található.
A CA nem közölt részleteket a tranzakcióról.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Vistát, Office-t, Exchange-et támogató CA termékek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
- Albacomp-CA: erősödő stratégiai partnerség
- Közös oktatóközpontot nyitott a CA és az Albacomp
- CA World 2007
- Megjelent a CA AllFusion Modeling Suite új változata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.