Megháromszorozódott az Apple otthoni felhasználóinak száma
Az Apple termékek értékesítési volumene több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus világviszonylatban mért növekedési ütemet. Ez az eredmény egyebek mellett annak a stratégiai döntésnek következménye, mely szerint az Apple már nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, hanem legújabb termékcsaládjával olyan szórakoztató központtá kíván válni a digitális életérzés kommunikálásával, mely az otthoni felhasználók életének is részévé válik. Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott és esztétikai élménynek sem mindennapi iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint az iLife ’06 digitális életstílus szoftver bevezetése.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetvédelem - Az Apple bezöldül
- Kizöldül az Apple
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Az Apple ismét részt vesz a CeBIT-ten
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Egymilliárd dollár rekord profit az Apple-nél
- Vártnál jobb lett az Apple negyedéves eredménye
- Az Apple feladta a harcot a kiszivárogtatók ellen
- Apple - 70 százalékkal nőt a számítógép-eladás
- Az Apple történetének második legnagyobb forgalmú negyedéve
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.