A Vodafone Magyarország az első

MTI Sajtóadatbank, 2006. július 12. 08:45
A Vodafone Magyarország a mobiltávközlési piacon első az egy előfizetőre jutó átlagos havi bevétel (ARPU) alapján - jelentette ki Vitai Attila, a társaság leköszönő vezérigazgatója kedden sajtóbeszélgetésen Budapesten.
A társaság 2005-ös adatai szerint az egy előfizetőre eső havi átlagos bevétel valamivel meghaladta az 5 ezer forintot. Vitai Attila közölte azt is, hogy a tavalyi év végén 2 millió ügyfele volt a cégnek és a 2005-ös árbevétel 127,9 milliárd forintot tett ki. Összehasonlító számot nem említett és a korábbi közlésekből sem derül ki erre vonatkozó adat.

Babis Mazarakis, a cég új vezérigazgatója jelezte, hogy a Vodafone Magyarországnál az elkövetkező 2-3 évben dinamikus növekedés várható. Megjegyezte, hogy a piaci részesedés emelkedését tekintve nem reális cél leelőzni a konkurens cégeket.

Ha nem is kívánunk a piac legnagyobb cégévé válni, de a szolgáltatásokat tekintve a legjobbjává igen - emelte ki a vezérigazgató. Jelezte, hogy vonzó ajánlatokkal kell előrukkolni, ehhez pedig saját befektetésekre lesz szükség. Babis Mazarakis nem árult el részleteket az új ajánlatokról.

Az idén áprilisban a három magyarországi mobilszolgáltató előfizetőinek száma 0,08 százalékkal, mintegy 8 ezerrel, 9,414 millióra emelkedett a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH)legutóbbi közlése szerint.

Az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése a március végi 44,91 százalékról 44,95 százalékra emelkedett, a Pannon piaci részesedése 33,17 százalékról 33,25 százalékra nőtt, a Vodafone piaci részesedése pedig 21,94 százalékról 21,8 százalékra csökkent áprilisban.

A forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján, április végén a T-Mobile piaci részesedése 45,00 százalékról 44,98 százalékra, a Pannon részesedése pedig 33,59 százalékról 33,58 százalékra csökkent, míg a Vodafone piaci része a márciusi 21,41 százalékról 21,44 százalékra emelkedett.

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01