Képzés pályakezdő fejlesztőknek
Az előszűrés a Greptonhoz beküldött önéletrajzok alapján történt. A többszörös túljelentkezés miatt a pályázóknak - kétfordulós - felvételi vizsgán kellett számot adniuk tudásukról. A felvételi vizsgák írásbeli fordulója és azok kiértékelése június 2-án zárult. A próbatétel fejlesztői készséget, adatbázis programozási ismereteket és általános szakmai tájékozottságot mért fel. A feladatsort 36 jelentkező oldotta meg, akik közül 21 pályázó teljesítette sikeresen az első forduló elvárásait, így ők részt vehettek a felvételi vizsga második, vagyis szóbeli fordulóján.
Az informatikai piac egyik meghatározó vállalataként a Grepton - a céget körülvevő piaci környezet hatására - újabb "szemeszterek" indulását tervezi, ahol más technológiák is középpontba kerülhetnek. Az újabb kurzusok feltételei adottak, hiszen a cégnek már rendelkezésre áll az infrastruktúra és a know-how.
Kapcsolódó cikkek
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Grepton: új szakmai vezérigazgató-helyettes
- Grepton: 40%-os árbevétel-növekedés, MultiSigno szoftver
- Erősíti stratégia üzletágát a Grepton Rt.
- A Grepton Rt. támogatást nyújt a balatoni repülő-hollandi VB megrendezéséhez
- Minősített közbeszerzési szállító a Grepton
- Elkészült a Főpolgármesteri Hivatal fejlesztési szabványa
- A Grepton üzemelteti az EU-s pályázatok rendszerét
- Juhász István a Grepton Informatikai Rt. új vezérigazgatója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.