40%-os árbevétel-növekedés ért el a Minor

2006-ra 36%-os eredménynövekedést vár a cégcsoport

forrás Prim Online, 2006. július 20. 13:20
A Minor Csoport az előző év hasonló időszakához képest 40%-os növekedéssel, mintegy 2,8 milliárd forintos árbevétellel zárta az év első harmadát. A 2006-os év célkitűzéseinek megfelelően a cégcsoport szeretné erősíteni jelenlétét az IT-biztonság, valamint az üzemeltetési és szolgáltatásorientált integrációs feladatok területén. Ez év végére a Minor Csoport 7,1 milliárd forintos forgalmat tervez.
A Minor Csoport 40%-os növekedést ért el 2006. első négy hónapjában, az előző év hasonló időszakához képest. A vállalatcsoport pénzintézeti üzletága és - elsősorban az idei évre áthúzódó megrendelések miatt - kormányzati üzletága ebben az időszakban is sikeresen teljesített, amely legfőképp a jól megválasztott üzletfejlesztési irányoknak köszönhető. Továbbá a Minor Csoport az ipari és telekommunikációs szektorban végzett szolgáltatás jellegű feladatainak folyamatos növekedése volt tapasztalható.

A cégcsoport 2004 nyarán nyerte el a CA-tól (Computer Associates International Inc.) a "2004-es év kiemelkedő értékesítési partnere" minősítést, idén májusban pedig megszerezte a CA-nál a legmagasabb hazai partneri fokozatot, az ún. Enterprise Partneri címet. A Minor eddigi CA-partneri tevékenységének kiemelkedő sikere az egyik vezető hazai pénzintézetnél 2006 tavaszán üzembe helyezett tárkapacitás-felügyelet és mentési rendszer installálása volt. A csoport további célja, hogy ezt az "adatfelügyeleti" szolgáltatást a nagyvállalati ügyfelek széles körben megismerhessék. Továbbá a CA nagyvállalati IT menedzsment módszertan (EITM) alkalmazásával a Minor átfogó segítséget nyújt az ügyfelek vállalkozását érintő IT funkcióik egységesítésében és racionalizálásában.

A Microsoft kiemelt (LAR) partnerségnek köszönhetően a Minor megoldást kínál az ügyfelek infrastruktúrájának racionalizálásában, hogy csökkenteni tudják üzemeltetési költségeiket, a biztonság és a termelékenység hatékonyságának növelése mellett.

Az Oracle partnerség jegyében olyan szolgáltatásokat nyújt a Minor a közép- és nagyvállalati szegmens számára, mint például a rendszerüzemeltetés, valamint a 7x24 órás felügyelet és folyamatos rendelkezésre állás. Ennek érdekében a cégcsoport ez év elején fenti kompetenciákkal kibővítette szolgáltatási üzletágát, amelyben a projektek kivitelezéséhez szükséges technikai hátteret a rendszertervezéstől az oktatásig nagy tapasztalattal rendelkező Oracle szakemberek biztosítják.

A Minor 2005-re sikeresen kiépítette az IP telefonra épülő regionális adathálózatot a Deloitte számára. Ennek eredményeként a Deloitte felkérte a cégcsoportot regionális és nemzetközi, IP telefonra épülő, hasonló rendszerek tervezésére és üzembe helyezésére.

"A Minor 2006-os évi stratégiai célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a magasabb hozzáadott érték tartalmú rendszerintegrációs, valamint szoftver- és szolgáltatásintenzív projektek elnyerése és eredményes megvalósítása, amelytől az idei terveink megvalósítását és mintegy 36 %-os eredménynövekedést várunk" - mondta Bárdi Tibor, a Minor Csoport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Kulcsszavak: Minor

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01