40%-os árbevétel-növekedés ért el a Minor
2006-ra 36%-os eredménynövekedést vár a cégcsoport
A cégcsoport 2004 nyarán nyerte el a CA-tól (Computer Associates International Inc.) a "2004-es év kiemelkedő értékesítési partnere" minősítést, idén májusban pedig megszerezte a CA-nál a legmagasabb hazai partneri fokozatot, az ún. Enterprise Partneri címet. A Minor eddigi CA-partneri tevékenységének kiemelkedő sikere az egyik vezető hazai pénzintézetnél 2006 tavaszán üzembe helyezett tárkapacitás-felügyelet és mentési rendszer installálása volt. A csoport további célja, hogy ezt az "adatfelügyeleti" szolgáltatást a nagyvállalati ügyfelek széles körben megismerhessék. Továbbá a CA nagyvállalati IT menedzsment módszertan (EITM) alkalmazásával a Minor átfogó segítséget nyújt az ügyfelek vállalkozását érintő IT funkcióik egységesítésében és racionalizálásában.
A Microsoft kiemelt (LAR) partnerségnek köszönhetően a Minor megoldást kínál az ügyfelek infrastruktúrájának racionalizálásában, hogy csökkenteni tudják üzemeltetési költségeiket, a biztonság és a termelékenység hatékonyságának növelése mellett.
Az Oracle partnerség jegyében olyan szolgáltatásokat nyújt a Minor a közép- és nagyvállalati szegmens számára, mint például a rendszerüzemeltetés, valamint a 7x24 órás felügyelet és folyamatos rendelkezésre állás. Ennek érdekében a cégcsoport ez év elején fenti kompetenciákkal kibővítette szolgáltatási üzletágát, amelyben a projektek kivitelezéséhez szükséges technikai hátteret a rendszertervezéstől az oktatásig nagy tapasztalattal rendelkező Oracle szakemberek biztosítják.
A Minor 2005-re sikeresen kiépítette az IP telefonra épülő regionális adathálózatot a Deloitte számára. Ennek eredményeként a Deloitte felkérte a cégcsoportot regionális és nemzetközi, IP telefonra épülő, hasonló rendszerek tervezésére és üzembe helyezésére.
"A Minor 2006-os évi stratégiai célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a magasabb hozzáadott érték tartalmú rendszerintegrációs, valamint szoftver- és szolgáltatásintenzív projektek elnyerése és eredményes megvalósítása, amelytől az idei terveink megvalósítását és mintegy 36 %-os eredménynövekedést várunk" - mondta Bárdi Tibor, a Minor Csoport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Aquis néven megújul a 18 éves Minor
- Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
- Tulajdonosváltás és kinevezés a MINOR-nál
- Symantec Platinum partner lett a Minor
- Minor-megoldások a Paksi Atomerőmű informatikai kockázatainak csökkentésére
- IP telefónia telepítést és hálózatbővítést végez a MINOR a Deloitte-nál
- E-ügyintézés a Veszprémi Önkormányzatnál
- Minor: szerződés a Központi Szolgáltatási Főigazgatósággal
- Átadja a stafétát a MINOR vezérigazgatója
- MINOR fejlesztésű elektronikus ügyintézés a Főpolgármesteri Hivatalnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.