Három új szakember az Algotechnél

forrás Prim Online, 2006. augusztus 22. 14:02
Az Algotech magyarországi irodája három fővel bővült az elmúlt két hónapban. A kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója új megrendeléseivel, illetve az egyedi alkalmazások iránti növekvő igénnyel indokolja a bővülést.
Szuper Károly senior rendszermérnökként, Kovács Zoltán és Fejős Zoltán pedig alkalmazásfejlesztő mérnökként csatlakozott az Algotech csapatához. Szuper Károly feladata contact centerek és kiegészítő berendezések telepítése és üzemeltetése, Kovács Zoltán egyedi workflow alkalmazásokat támogat és fejleszt, Fejős Zoltán pedig ügyfélszolgálati alkalmazások fejlesztéséért felelős.

„Az ügyfélszolgálatoknak és az ügyfélszolgálatok lelkének számító contact centereknek mindig az adott üzleti folyamatot, iparágat, vevőkört kell leképezniük, ezért szinte minden egyes projektnél szükségünk van egyedi fejlesztésekre. Sőt, Magyarországon olyan kifinomult megoldásokra van igény, amelyekre sokszor egyáltalán nem létezik uniform megoldás. Két munkatársunk ezért kizárólag contact center szoftverek fejlesztésével foglalkozik ezentúl. Újabb senior rendszermérnökre pedig azért volt szükségünk, mert egyre több új megrendelés érkezik hozzánk, ami természetesen több támogatási jellegű munkát igényel” – mondta el Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
Kulcsszavak: Algotech

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38