Magyar IT szolgáltató londoni sikere adhat újabb lendületet a hazai piacnak
Bár árakban Európa nem tudja felvenni a versenyt az outsourcingban meghatározó szerepet játszó Indiával, ám a komplex feladatok megoldásában, jobb nyelvtudásban (szebb angol kiejtés, emellett német, francia, spanyol nyelvtudás), illetve az európai kultúrkörből fakadó mentalitásban bizonyíthatóan versenyképesek a magyar IT szakemberek. Több multinacionális vállalat éppen ezért szeretné elhozni Indiából a már odatelepített üzleti folyamatait.
A még nem EU-tag, de erősen feltörekvő piaci szereplőknek (pl. Románia, Ukrajna, Litvánia) a belső munkaerőt védő szabályozások miatt gyakran gondot okoz, ha uniós szolgáltatásokat kell megvalósítaniuk - nálunk ez nem probléma. Ugyanakkor komoly versenytársak lehetnek ebből a szempontból a hozzánk hasonló frissen csatlakozott EU-tagországok (Szlovákia, Lengyelország, Litvánia).
A MagiCom Kft. eredményesnek könyvelte el a kiállításon való részvételt és az ott szerzett üzleti kapcsolatokat, melyek közül több esetben már meg is kezdődtek az érdemi tárgyalások.
Kapcsolódó cikkek
- I. Magyarországi Outsourcing Szakmai Konferencia
- Alkalmazott-továbbképzésben díjat nyert a MagiCom
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- A sikeres IT-outsourcing együttműködés titka
- IT erőforrás-kihelyezés – hogyan szerződjünk?
- Navigator: IT outsourcingot ajánl a közigazgatásnak
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- HP: 236 millió dollár értékű globális IT-szolgáltatási szerződés
- Kiszervezés - már ma készüljünk fel a jövőre
- India egyik befektetési célpontja Kelet-Európa
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.