Cisco Magyarország: nyolctagú új menedzsment

Kovács Attila, 2006. szeptember 5. 13:46
2007-es pénzügyi évének évnyitó sajtótájékoztatóját tartotta a mai napon a Cisco Systems Magyarország. A rendezvényen Papp István, a Cisco Systems Magyarország új ügyvezető igazgatója ismertettea BellResearch a napokban közzé tett Magyar Infokommunikációs Jelentéséhez kapcsolódó Cisco piaci stratégiát, illetve bemutatta a vállalat nyolc tagú új menedzsmentjét.
Papp István, aki  (34) hét éve dolgozik a Cisco magyarországi leányvállalatánál és aki a regionális vezetői feladatokat kapott Budafoki Róbert helyébe lépett, örömmel számolt be, hogy a cégnél az elmúlt 12 hónap alatt 30%-kal növelték a létszámot. Az új menedzsment csapatban a korábbi vezetésből mindössze Tázló József, műszaki igazgatót találjuk. A nagyvállalati üzletágat Rékasi Tibor, a szolgátatói üzletágat (a Magyar Telekom kapcsolatokért felelve) Dalos Ottó vezeti, az értékesítési partnerekért Englóner Gyula, a marketing tevékenység irányításáért Vass Gábor felel, az államigazgatási üzletág kereskedelmi igazgatója György László, míg a kkv-szektor ügyeinek az irányítását Sallai Attila látja el a vezetésben.

Papp István a Cisco által követett négy megatrendet emelt ki: digitalizálódást, virtualizálódást, mobilitást és a digitális tartalom személyessé válását. Tázló József megemlítette, hogy a vezeték nélküli internet költséghatékony kiépítésére a Cisco rendelkezik olyan alkalmas (Cisco Mesh Network) megoldással, amelyet rövidesen a szolgáltatóknak és a kkv szektor részére is felajánl a vállalat.

A Prím Online új, költséghatékony pénzügyi konstrukciók megteremtésére/meglétére vonatkozó kérdésére válaszolva, Papp István és Sallai Attila elmondták, hogy a Cisco kidolgozott a magyar kkv és lakossági szektorokban is alkalmazható, előnyös pénzügyi megoldást, továbbá belső szervezetüket is arra ösztönzik, minél nagyobb számú ügyfélhez, minél gyorsabban jussanak el erről szóló üzeneteik. A korszerű internetes megoldások a jelenleginél jóval szélesebb körű elterjesztése céljából a kkv szektorban  menedzselt szolgáltatásokkal is a felhasználók rendelkezésére áll a cég. 
Kulcsszavak: Cisco-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01