Együttműködés a VoIP hazai otthoni és kisvállalati térhódításáért
A VoIP hazai térhódításának mindeddig gátat szabott a technológia számítógéphez kötöttsége. Az IP-alapon telefonálók zöme egy szoftver és egy headset segítségével a számítógép előtt ülve használta a szolgáltatást, így annak elterjedése alig tudott túlterjeszkedni a technológiai újítók szűk körén. Bár eddig is voltak olyan átalakító eszközök, melyek lehetővé tették a hagyományos analóg telefonkészülékek használatát VoIP telefonálásra, ezek beállítása meghaladta az otthoni Internetezők többségének képességeit.
Ezt felismerve döntött úgy a D-Link és a Megafone, hogy olyan előre beállított VoIP eszközöket vezet be a piacra, melyekkel minden további beállítás és regisztráció nélkül, megszokott készülékével telefonálhat a vásárló. A megoldást a Megafone egy a készülékhez tartozó, előre beállított 21-es körzetszámú telefonszámmal és 1000 forint ajándék beszélgetéssel teszi teljessé. A termékeket egyedi dobozolás teszi messziről felismerhetővé.
A VoIP szolgáltatás igénybevételéhez mindössze egy szélessávú internet szolgáltatásra van szükség. Amennyiben a felhasználó nem rendelkezik útválasztóval, számára a DVG-G1402S vezeték nélküli szélessávú router, amennyiben már van valamilyen útválasztó, akkor a DVG-2001 terminál adapter a megoldás.
“Az internet alapú telefonálás új távlatokat nyit a kommunikációban. Célunk, hogy minél több ember számára biztosítsuk a VoIP technológia előnyeit és a kedvezőbb percdíjakat, ezért kezdeményeztük az együttműködést a Megafone-nal, a legdinamikusabban fejlődő hazai VoIP szolgáltatóval.” - mondta Élő András a D-Link Magyarország ügyvezetője.
„A Megafone a magyar VoIP szolgáltatók közül elsőként fejlesztett és vezetett be magyar nyelvű telefonprogramot, Megafone GoTalk néven. Már a szolgáltatás indításakor is az volt ez elsődleges cél, hogy olyan megoldásokat nyújtsunk a felhasználóinknak, melyekkel egyszerűen tudják igénybe venni az IP-alapú telefonszolgáltatást. Ennek a célnak a kiteljesedése az előre konfigurált D-Link eszközök piacra lépésével valósul meg , hiszen csak kulcsrakész megoldással lehet az ügyfeleket nagy tömegében megszólítani.” – mondta Kun István, az Externet Kft. Megafone üzletágának vezetője.
A Prím Online kérdésére válaszolva, az előadók még a következőkről tájékoztattak:
- a jelenleg csak Windows alapú szoftver megoldásnak a közeljövőben készül el a Linuxpos változata, majd a távolabbi jövőben a MacOS alapú verziója,
- az Externet által készített szoftver kliens a Skype-éhoz hasonló funkciókat teljesítő, nagy méretű képernyő ikonnal rendelkezik;
- a "szereld magad" típusú megoldásban egymás mellé több szolgáltató is beállítható;
- a D-Link/Megafone közös csomagok a következőkre terjednek ki: D-Link VoIP eszközük, előre konfigurált eszközök, induló pre-paid egyenleg, "szereld magad" megoldás, közös marketing, közös csomagolás/kiszerelés.
Kapcsolódó cikkek
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- VoIP Spam-szűrő
- e.fone: internetalapú telefonszolgáltatás kkv-knak
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
- Kkv alközponti megoldások VoIP-kiterjesztése költséghatékonyan
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.