Internetről letölthető vásárlási kuponok
MTI Sajtóadatbank, 2006. szeptember 19. 08:57
Az internetről letölthető kedvezményes kuponokkal újfajta vásárlási szokást kíván meghonosítani a KuponNet Tanácsadó Kft., amely létrehozta az akciós kupont kibocsátó cégek portálját - mondta Ujvári Tamás a társaság ügyvezetője az MTI-nek.
Hozzátette: Magyarországon még gyerekcipőben jár a kupon-marketing, míg az Egyesült Államokban a fogyasztási cikkek 60 százalékát kuponokkal vásárolják. Az ügyvezető elmondta, hogy a múlt év végén induló cég működésének első évében már nyereséges volt, de az árbevétel és a profit nagyságrendjét nem árulta el. A társaság terveiről szólva kitért arra, hogy az indulás évéhez képest 2007 végére 30-40 százalékos árbevétel-növekedéssel számol. Hozzátette: az internetes oldalnak jelenleg naponta mintegy 1.000 látogatója van, a következő év végére tervezett cél, 10-15 ezer napi egyedi látogató elérése.
Ujvári Tamás ismertette: a cég egy éves működése óta 300-400, főként fővárosi céggel kötött szerződést kuponok feltöltésére, terveik között a vidéki és külföldi partnerek bevonása is szerepel. Egy kupon-felület alapdíja egy hónapra 12 ezer forint. Az akciók akár naponta változhatnak: vannak hosszú távú, alacsonyabb kedvezményt nyújtó, és limitált, magas kedvezményt kínáló, egy-két napig érvényes promóciók is.
Kiemelte: a portál létrehozásánál azt a tényt vették figyelembe, hogy az alacsonyabb ár a leghatékonyabb vásárlásösztönző eszköz, továbbá szem előtt tartották a magyar fogyasztók rendkívüli árérzékenységét.
Ujvári Tamás hangsúlyozta: a kuponok 20-70 százalék kedvezményt nyújtanak a felhasználóknak. A fogyasztó koncentráltan, egy helyen több száz kedvezményes kupont találhat és nyomtathat ki, vagy tölthet le telefonjára sms-ben a társaság portálján.
Ujvári Tamás ismertette: a cég egy éves működése óta 300-400, főként fővárosi céggel kötött szerződést kuponok feltöltésére, terveik között a vidéki és külföldi partnerek bevonása is szerepel. Egy kupon-felület alapdíja egy hónapra 12 ezer forint. Az akciók akár naponta változhatnak: vannak hosszú távú, alacsonyabb kedvezményt nyújtó, és limitált, magas kedvezményt kínáló, egy-két napig érvényes promóciók is.
Kiemelte: a portál létrehozásánál azt a tényt vették figyelembe, hogy az alacsonyabb ár a leghatékonyabb vásárlásösztönző eszköz, továbbá szem előtt tartották a magyar fogyasztók rendkívüli árérzékenységét.
Ujvári Tamás hangsúlyozta: a kuponok 20-70 százalék kedvezményt nyújtanak a felhasználóknak. A fogyasztó koncentráltan, egy helyen több száz kedvezményes kupont találhat és nyomtathat ki, vagy tölthet le telefonjára sms-ben a társaság portálján.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- A Rossman online áruházat nyitott
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
- Internetes postai bélyegek
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata