21-es előhívószám: immár közvetlenül is hívhatóak a NeoPhoneX ügyfelek
Az eddig használt virtuális telefonszámokról a felhasználók díjmentesen és egyszerűen térhetnek át a 21-es számokra. A hívószámváltáshoz az előfizetőnek mindössze be kell jelentkeznie a NeoPhone honlapjának felhasználói oldalán, ahol könnyedén igényelheti új számát. A számváltás 2006. december 15-ig ingyenes. Mindemellett a régi hívószámra beérkező hívásokat a szolgáltató automatikusan és ingyenesen átirányítja az új telefonszámra. Az átállás természetesen nem érinti az előfizető meglévő NeoPhoneX egyenlegét, melynek értéke és használatának módja változatlan marad.
Az ősz folyamán a NeoPhoneX szolgáltatások új szoftveren keresztül lesznek elérhetőek. Az új kliens bevezetésével számos extra funkcióval bővül az internetes telefonálás: elérhetővé válik a videotelefonálás, a faxküldés és -fogadás, a chat, illetve az online telefonkönyv is.
Kapcsolódó cikkek
- Invitel: lezárult az Euroweb-leányvállalatok megvásárlása
- Az Invitelé az Euroweb két internetes és hírközlési leányvállalata
- Bővül az Euro Web NeophoneX szolgáltatása
- Az EuroWeb korlátlan
- Szélessávú internettelefon-szolgáltatást indít az Euro Web
- A GVH jóváhagyta az Elender-Euroweb tranzakciót
- 9,5 millió dollárért kelt el az Elender
- A részvényesek is rábólintottak az Euroweb-Elender fúzióra
- Az Euroweb megveszi az Elendert - Elender-reagálás
- Az Euroweb megveszi az Elendert
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.