Arculatváltás a Sony Ericsson-nál

forrás Prim Online, 2006. október 3. 21:21
Alapításának ötödik évfordulójának ünneplésével egyidőben a Sony Ericsson bemutatta globális mobiltelefon-márkájának új arcát. Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és színes kivitelezésen alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénekre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén általuk megvalósítható dolgokra vonatkozó gondolataikra koncentrál. Az eredmény egy új, megnyerő márkakezelés, amely megkülönbözteti a Sony Ericssont és előre vetíti a vállalat innovatív mobiltelefonjainak minden tulajdonságát. A vezető nemzetközi márkaügynökség, a Wolff Olins által tervezett új arculat ettől a hónaptól kezdve váltja fel a régit.
„A Sony Ericsson egy erőteljes növekedési szakasz előtt áll, és a sikerhez fontos, hogy az emberek mindenhol és minden szinten azonosulhassanak a márkával” – nyilatkozta Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója. „Az elmúlt öt év során a Sony Ericsson márkanév beépült a megrendelőink tudatába. Itt az ideje, hogy a tudat mellett a vevőink szívére is hassunk. A mobilkészülékek számos különböző módon egyre inkább központi szerepet játszanak majd az életünkben, és mindeközben létfontosságú, hogy a Sony Ericsson márka energia, szenvedély és izgalmak terén kiemelkedjen a többiek közül.

A márkaarculat új, ragyogó színeket tartalmaz, amelyeket szándékosan választottunk, hogy kitűnjünk a technológiai márkák által manapság leginkább alkalmazott fehér, szürke és kék árnyalatok közül. Az új színek mellett egy erőteljes központi koncepció is megjelenik, amely két fő összetevőből áll – egy szöveges üzenetből és a Sony Ericsson logója által kiváltott érzés kifejezéséből.

A szabályok egyszerűek: az üzenet mindig az „Én” („I”) szóval kezdődik, amelyet a logó követ, és végül az emberek által szeretett, kedvelt vagy érdekesnek tartott dolgokra vonatkozó üzenet zárja. Ez a keret számtalan módon, bármely nyelven alkalmazható, ezáltal vizuálisan és közvetlenül kapcsolódást kialakítva a közönséggel.

Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója kifejti, hogyan kapcsolódik az arculat a közönséghez: „Amikor az ember rátekint erre a logóra, azonnali kapcsolat jön létre az egyén és a Sony Ericsson márka között. Az üzenet lényege, hogy szuverén egyéniségként kezeli az embereket – nem próbálja megmondani, hogy mit gondoljanak a Sony Ericssonról, hanem tükrözi, amit valójában gondolnak. Ez nem csak egy hagyományos, statikus márkaarculat. Terveink szerint széles körben alkalmazzuk majd az interaktív médiát, hogy világszerte párbeszédet kezdjünk megrendelőinkkel, és velük együtt kezdjük meg a márkaüzenetek kialakítását”

„Az emberek tudni szeretnék, hogyan tehetik jobbá az életüket a termékeink – hogyan kapcsolódhatnak, mennyi szórakozást nyújtunk, mennyivel nő munkájuk hatékonysága, és ez csak néhány példa a sok közül. Az új márkaarculatunk ezeket az üzeneteket nagyon egyszerűen fogalmazza meg” – foglalja össze Wágner Tibor.

Az egyszerűség az alapgondolat, amely a Sony Ericsson üzleti tevékenységének minden szintjét áthatja, a terméket tervezésétől egészen a marketingig, ezért az új márkaarculat is a vállalat ezen megközelítés iránti elkötelezettségét fogja tovább erősíteni.

A Wolff Olins véleménye szerint: „Az alapkoncepció egyszerű és rugalmas, így könnyen kivitelezhető, és biztosítható a konzisztenciája bárhol és bárhogyan is alkalmazzák. Minden nyelvre tökéletesen jól lefordítható, és a szükséges összetevők könnyen megtalálhatók – egy előre meghatározott színpaletta friss, élénk színekkel, valamint egy általánosan elérhető tipográfia. Bármilyen közegben, bármilyen adathordozón jól mutat, így teljesen általánosan használható.”
Kulcsszavak: +céginfo Sony Ericsson

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01