A Xerox felvásárolta az XMPie-t
forrás Prim Online, 2006. október 30. 16:31
Az 54 millió dolláros felvásárlás egyesíti a digitális nyomtatási technológia, valamint az online- és a személyre szabott marketing képességeit.
Az online és nyomtatott direkt marketingeszközök alkalmazásának széleskörű elterjedése jelentősen megnövelte a digitális nyomtatás iránti keresletet az utóbbi időben. Erre a növekvő igényre építve vásárolta fel a Xerox a változó adatokat kezelő szoftverek egyik vezető gyártóját, az XMPie vállalatot.
A New Yorkban székelő XMPie elsősorban a grafikusok, marketing vállalatok és nyomdaipari szolgáltatók számára fejleszt szoftvereket, amelyek testreszabott képeket és szövegeket tartalmazó marketing anyagok előállítására alkalmazhatóak. A vállalat megoldásai kompatibilisek a nyomdaiparban alkalmazott egyéb technológiákkal, például az Adobe Systems termékeivel.
Az XMPie rendszereinek köszönhetően olyan személyre szabott marketing- és integrált médiakampányok valósíthatók meg, melyek a fogyasztót saját érdeklődési körének megfelelő ajánlattal szólítják meg DM-levelek, e-mailek vagy más eszközök formájában. Ezek az akciók a személyes jelleg miatt minden esetben kimagasló válaszadási arányt generálnak. Magyarországi tapasztalatok szerint ez az arány elérheti a 15-20%-ot is.
A DM leveleket a vállalatok egyéb célzott nyomtatványokkal is kiegészíthetik, például különböző brosúrákkal vagy katalógusokkal. Az ilyen személyre szabott, integrált marketingkampányokat a digitális nyomdatechnológia támogatja, ahol a Xerox iGen3 fejlesztése a piacvezető.
A New Yorkban székelő XMPie elsősorban a grafikusok, marketing vállalatok és nyomdaipari szolgáltatók számára fejleszt szoftvereket, amelyek testreszabott képeket és szövegeket tartalmazó marketing anyagok előállítására alkalmazhatóak. A vállalat megoldásai kompatibilisek a nyomdaiparban alkalmazott egyéb technológiákkal, például az Adobe Systems termékeivel.
Az XMPie rendszereinek köszönhetően olyan személyre szabott marketing- és integrált médiakampányok valósíthatók meg, melyek a fogyasztót saját érdeklődési körének megfelelő ajánlattal szólítják meg DM-levelek, e-mailek vagy más eszközök formájában. Ezek az akciók a személyes jelleg miatt minden esetben kimagasló válaszadási arányt generálnak. Magyarországi tapasztalatok szerint ez az arány elérheti a 15-20%-ot is.
A DM leveleket a vállalatok egyéb célzott nyomtatványokkal is kiegészíthetik, például különböző brosúrákkal vagy katalógusokkal. Az ilyen személyre szabott, integrált marketingkampányokat a digitális nyomdatechnológia támogatja, ahol a Xerox iGen3 fejlesztése a piacvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49