A Xerox felvásárolta az XMPie-t

forrás Prim Online, 2006. október 30. 16:31
Az 54 millió dolláros felvásárlás egyesíti a digitális nyomtatási technológia, valamint az online- és a személyre szabott marketing képességeit.
Az online és nyomtatott direkt marketingeszközök alkalmazásának széleskörű elterjedése jelentősen megnövelte a digitális nyomtatás iránti keresletet az utóbbi időben. Erre a növekvő igényre építve vásárolta fel a Xerox a változó adatokat kezelő szoftverek egyik vezető gyártóját, az XMPie vállalatot.

A New Yorkban székelő XMPie elsősorban a grafikusok, marketing vállalatok és nyomdaipari szolgáltatók számára fejleszt szoftvereket, amelyek testreszabott képeket és szövegeket tartalmazó marketing anyagok előállítására alkalmazhatóak. A vállalat megoldásai kompatibilisek a nyomdaiparban alkalmazott egyéb technológiákkal, például az Adobe Systems termékeivel.

Az XMPie rendszereinek köszönhetően olyan személyre szabott marketing- és integrált médiakampányok valósíthatók meg, melyek a fogyasztót saját érdeklődési körének megfelelő ajánlattal szólítják meg DM-levelek, e-mailek vagy más eszközök formájában. Ezek az akciók a személyes jelleg miatt minden esetben kimagasló válaszadási arányt generálnak. Magyarországi tapasztalatok szerint ez az arány elérheti a 15-20%-ot is.

A DM leveleket a vállalatok egyéb célzott nyomtatványokkal is kiegészíthetik, például különböző brosúrákkal vagy katalógusokkal. Az ilyen személyre szabott, integrált marketingkampányokat a digitális nyomdatechnológia támogatja, ahol a Xerox iGen3 fejlesztése a piacvezető.
Kulcsszavak: +céginfo Xerox

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36