A Microsoft Magyarország legsikeresebb nagyvállalati partnereit díjazta
„A Microsoft növekedése és sikere nagymértékben a partnerekre épülő üzleti modellnek, a partneri tudás fejlesztésének és a partnerek által nyújtott hozzáadott értéknek köszönhető. A siker kulcsa a hosszú távú együttműködés, a folyamatos képzés és az új technológiákba történő invesztíció, mely biztosítja azt, hogy partnereink naprakész termék és technológiai ismeretekkel rendelkeznek, és teljes körű szolgáltatásokat tudnak biztosítani ügyfeleink részére” - nyilatkozta Vityi Péter.
A következő sikeres Microsoft partnercégek részesültek elismerésben a 2006-os pénzügyi év tevékenysége alapján:
Licenc értékesítésben legkiemelkedőbb partner:
Atigris Informatika Zrt.
A legtöbb Gold Certified Partneri kompetencia területen minősített partner:
Abesse Informatikai Tanácsadó Zrt.
A legdinamikusabban fejlődő nagyvállalati partner:
Synergon Informatika Nyrt.
A legkiemelkedőbb nagyvállalati infrastruktúra partner:
Atigris Informatika Zrt.
A nagyvállalati területen a 2006-os pénzügyi év Microsoft alkalmazása:
A Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Zrt. MonDoc rendszere
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Díjeső az XAPT-nak
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Microsoft díjeső az Atigrisnek
- ABESSE, a legkompetensebb Microsoft partner
- Újabb részletek: Szabadalmi megegyezést is bejelentett a Microsoft és a Novell
- Két magyarországi alapítványt támogat idén a Microsoft
- "Kiváló Microsoft Business Solutions Partner" lett a Revolution
- A Montana lett 2005 kiemelkedő Microsoft-megoldásszállítója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.