Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
Oracle Profitability Manager, amellyel a felhasználók részletesebb nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat végezhetnek bármilyen mérőszámra vonatkozóan, beleértve a termékeket, az értékesítési csatornákat és a piaci szegmenseket, sőt akár az egyes ügyfelek szintjét is.
Az Oracle Strategic Network Optimization segítségével a felhasználók folyamatosan kiértékelhetik a vállalat globális szállítói láncát befolyásoló döntések költség- és bevételvonzatát.
Az Oracle Projects Portfolio Analysis a szcenárió analízis módszerével teszi lehetővé nemzetközi projektek kiválasztását, finanszírozását és rangsorolását.
Globális munkavégzés - fokozódó versenyképesség
Sok cégnek kell szembesülnie olyan összetett problémával, amit a több részlegből álló vállalati szervezetet működtetése jelent, mivel ezek számos üzemeltetési egységből vagy nemzetközi régióból állnak. Az E-Business Suite 12 olyan új funkciót is tartalmaz, amely több üzleti egységre kiterjedő folyamatok kezelését teszi lehetővé. Az Oracle Pénzügyi Alkalmazások egyik tervezett funkciója például egyetlen tranzakcióval több számviteli bejegyzés létrehozását teszi lehetővé a helyi és a vállalati szintű GAAP szerinti számításokhoz. Így a multinacionális cégek egyetlen adattárból egyszerűbben konszolidálhatják üzleti adataikat és készíthetik el kimutatásaikat. Emellett az Oracle Compensation Workbench a tervek szerint azt is biztosítja, hogy a munkavállalók valamennyi javadalmazási formái egyetlen helyen jeleníthetők meg az alkalmazottak földrajzi elhelyezkedésétől és szervezeti helyétől függetlenül.
Átfogó irányítás a költségek csökkentése és a teljesítmény fokozása érdekében
Korábban jelentős időt és erőfeszítést emésztett fel a különböző működési egységekre vagy földrajzi területekre kiterjedő alkalmazások bevezetése illetve felügyelete. Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé egyszersmind olcsóbbá teszi az új alkalmazások bevezetését, felügyeletét és bővítését. A tervekben a következő kulcsterületek szerepelnek:
A hatósági és törvényi előírások betartása – Az E-Business Suite 12 egységes környezetet biztosít a számviteli üzleti szabályok felülvizsgálatához és auditálásához. Ezáltal a felhasználók globális szinten felügyelhetik a megfelelőséget az üzleti szabályok egy központi adattárának segítségével.
Egyszerűbb kezelhetőség – Az új verzió a korábbi változatok és az újonnan beszerzett termékek legjobban bevált gyakorlatát felhasználva egyszerű kezelhetőséget biztosít.
Globális alkalmazásfelügyelet – Az E-Business Suite 12 tartalmazza az Oracle Enterprise Manager 10g-be előzetesen már beépített felügyeleti funkciókat, így az ügyfelek maximálisan kihasználhatják meglévő vállalati alkalmazásaik képességeit.
Átfogó integrációs lehetőségek – Az E-Business Suite 12 a korábbiaknál is fejlettebb támogatást biztosít az Oracle alkalmazások és más gyártók alkalmazásainak együttműködéséhez. Az új verzióban egy olyan webszolgáltatási adattár is helyet kapott, amely katalogizálja az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttesben található több száz szolgáltatást.
Ágazatspecifikus folyamatok
Az Oracle tovább szélesítette a támogatott adaptálható, ágazatspecifikus üzleti folyamatok körét. Az Oracle E-Business Suite 12 tervezett funkciói közé tartoznak az alábbiak:
Kommunikáció – Az Oracle Order Management támogatást biztosít az ügyfélszolgálatok folyamatos karbantartásához, beleértve a szolgáltatások újrakonfigurálását, frissítését, szűkítését, felfüggesztését, újraindítását vagy lezárását.
Magas színvonalú technológia, kiváló gyártásminőség – A japán és kínai hatósági és törvényi előírások betartása érdekében az Oracle Financial Management támogatja a díj alapú Shikyu és Golden Tax rendszereket. Az Oracle Shop Floor Management támogatja a tömeges és sorozatszám alapján ellenőrzött összeszerelési műveleteket illetve az értékesítési rendelésfoglalásokat a tömegtermelést végző vállalatok esetében. Emellett a gyártáskivitelezési rendszerek (MES) funkcióit is segíti a támogató tevékenységet ellátó, diszkrét rendszerű gyártást végző vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Oracle: Egyszerre öt nagy üzleti szoftvercsaládja új verziója
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.