A PONT rendszerház a magyarok között az ötödik
Az 1996-ban alakult PONT Rendszerház Kft., - amely iratkezelési és ügykövetési megoldásokat szállít szoftveres támogatással-, idén indult először, és a 2001 és 2005 között elért 165%-os árbevétel növekedésének köszönhetően, máris a 38. helyen végzett. A vállalkozás fejlődése a kezdetektől fogva töretlen, már az első teljes pénzügyi évben, 1997-ben nyereséggel zárt. Az első éves forgalmat 9 év alatt sikerült megtízszerezni, a kezdeti 3 főből mára 30 fős szoftverfejlesztő céggé vált. A cég dinamikus fejlődésének kulcsa egyrészről a vezetők és a szakemberek elhivatottságában, tanulni vágyásában, a képzett munkaerőben, a cég rugalmasságában és a jól megválasztott technológiában keresendő. Másrészről a siker alapja a megbízható, kiváló minőségű munka, amelyet az IBM-mel az indulás óta meglévő partneri viszony, a szoftverfejlesztés és konzultáció területén 2003-ban megszerzett ISO 9001-es tanúsítványt is bizonyít. Harmadrészről az ügyfélközpontú cégfilozófia, mellyel a PONT rendszerház a leghatékonyabb egyedi megoldásokat találta meg számtalan partner igényeire – pl. Budapest Bank, Inter-Európa Bank, Budapest Airport, Dunaholding Rt., Amstel, Coca-Cola, Bonduelle, Danone, Unitis - Kecskemét Önkormányzata, Egis Rt., Magyar Szabadalmi Hivatal, Borsodchem, Leaseplan, Festo.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.