SMS alapú ügyintézés a budaörsi Városházán
A Hivatal részéről a kapcsolattartás a (20) 429-7213 telefonszámon történik. Hagyományos telefonbeszélgetésre ez a szám nem alkalmas.
1. A tájékoztatórendszerben jelenleg szociális támogatásokkal, illetve adóügyekkel kapcsolatban kap az ügyfél tájékoztatást. Az ügyfél beküldi az ügytípushoz tartozó kódszót, pl. „ap.dij", „adoertek". A válasz SMS az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat, adatokat sorolja fel (elsősorban szociális támogatások esetén), az eljárás díjáról, a bevallási, befizetési határidőről ad információt (jellemzően adóügyek esetén). Amennyiben az ügyfél nem ismeri a kívánt ügytípus kódszavát, két kérdőjel („??") beküldésével lekérheti az érvényes kódszavakat és jelentésüket.
2. Az időpontfoglalás alkalmas arra, hogy az ügyfél - a webes felülethez hasonlóan - bizonyos ügytípusok esetében időpontot foglaljon magának a Hivatalban, hogy ezzel elkerülje a várakozást.
3. Ügyintézés előkészítése: ez a szolgáltatás két részből áll: az előkészítendő ügytípus és az előkészítéshez szükséges adatok megadásából, illetve egy időpontfoglalásból, amikor az ügyfél meg fog jelenni a Hivatalban. Az ügyintézés előkészítéséről, kódszavairól egy kérdőjel („?") beküldésével kérhető tájékoztatás.
Kapcsolódó cikkek
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- Megalakult az Első Magyar e-Közigazgatási Klaszter
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pendrive microSD-ből: Egyszerű másolás mobilról PC-re
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Nem a felhasználókon múlik az adatalapú mobiltelefonos szolgáltatások lassú terjedése
- Sikeres mobilhívás a világ tetejéről
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.