Online Ügyfélszolgálat a Vodafone üzletekben
Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.
A szolgáltatás hardvermegoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.
Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:
- 2006 Vodafone Passport megrendelés / lemondás
- 2007Videotelefon megrendelés / lemondás
- 2008Díjcsomag-módosítás
- 2009Vodafone Mail megrendelés / lemondás
- 2010Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
- 2011GPRS Internet megrendelés / lemondás
- 2012Internet 50 megrendelés / lemondás
- 2013WAP megrendelés / lemondás
- 2014MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
- 2015Hangposta megrendelés / lemondás
- 2016Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
- 2017Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
- 2018Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
- 2019Levelezési cím módosítása
- 2020Ügyfélbiztonsági kód módosítása
- 2021Számcsere
- 2022Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
- 2023Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás
Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:
- 2024Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
- 2025Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
- 2026SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
- 2027WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat
Kapcsolódó cikkek
- Szélessávú internetszolgáltatásokban erősít a Vodafone
- Magyarországon először: ingyenes gyermekzár-szolgáltatást kínál a Vodafone
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- Vita a Vodafone marketingjéről
- Sony Ericsson Walkman mobilok a Vodafone kínálatában
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone: társadalmi párbeszéd a gyermekek védelme érdekében
- Kinyitott a Vodafone Rendelő
- Új tarifák a Vodafone-nál
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.