A Sony rendesen ráfizet a PlayStation 3-ra
Az Isupply által közzétett dokumentumból kiderül, hogy a konzol legdrágább alkotóelemei az Nvidia grafikus csipje (129dollár), valamint a Blu-ray optikai meghajtó (125 dollár). A játékgép lelkét képező Cell processzor viszont már jóval olcsóbb az előző komponenseknél, azaz mindössze 89 dollárba kerül. Azonban számtalan más alkatrész kell még a PlayStation 3 előállításához, s ezek összértékét hozzáadva az előző alkotóelemek árához több mint nyolcszáz dollár a végösszeg.
A piackutató cég szerint a konzolpiacon nem számít egyedi esetnek, hogy valamely gyártó eleinte veszteséggel forgalmazza termékeit, s míg az előállítási költségek lecsökkennek egy elfogadható szintre, addig a különböző kiegészítők, illetve játékok értékesítéséből próbálják meg valamelyest kompenzálni a keletkezett hiányt.
Kapcsolódó cikkek
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Árversenybe kezd a Sony a Blu-ray elterjesztésének érdekében
- Alacsony energiafelvételű Sony Vaio TZ noteszgépek
- Hajlékony Philips és Sony képernyők
- Új Sony fényképező 15x-ös optikai zoommal
- Vízálló Sanyo videókamera
- Dél-Koreában debütál a 80 GB-os PlayStation 3
- Újabb részletek a Sony új Alpha DSLR fényképezőgépeiről
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.