A CODA új, a felelős vállalati magatartást középpontba állító programot indít
A program több kezdeményezést is tartalmaz. Egyfelől egységes rendet kíván teremteni a termékek fejlesztéséhez szükséges, az ügyfelektől és a piactól érkező visszajelzések között, illetve eredményeket kíván elérni a hulladékok újrahasznosítása, az energiatakarékosság és károsanyag-kibocsátás területén. A kezdeményezés célja, hogy a vállalatról – mint munkaadóról és szállítóról – még kedvezőbb kép alakuljon ki a helyi és a szakmai közösségen belül.
Jeremy Roche, a CODA vezérigazgatója elmondta: „Meggyőződésünk, hogy a felelős vállalati magatartás a részvényesek számára teremtett érték legfőbb komponense. Szeretnénk biztosítani a velünk kapcsolatban állókat, hogy a CODA egy erős és fenntartható vállalkozás. Fontos számunkra – ahogy minden vállalkozás számára az kell, hogy legyen – hogy megmutassuk a befektetők, az ügyeleink, a beszállítóink, a munkatársaink és a minket körülvevő közösség számára, hogy etikusan és egymásra tekintettel cselekszünk. Hosszú távra elköteleztük magunkat az eredményes üzletmenet és a környezetünkben élők felé.”
A pénzügyi részlegek számára szoftveres megoldásokat és vállalatirányítási rendszereket kínáló CODA a napokban mutatta be CODA-Control nevű termékének új verzióját, amely a felelős vállalati magatartást elősegítő programok menedzselését is támogatja – ahogy teszi azt a CODA berkein belül is. A CODA SciSys-től való szétváláást követően a CODA olyan program végrehajtására képes, amely saját üzleti stratégiájára és környezetére reflektál.
A program végrehajtását Dave Belmont, a CODA vállalti titkára vezeti, aki nemrégiben nyerte el az ICSA által odaítélt „Az Év Vállalati Titkára” nevű elismerést. Kinevezése azt a meggyőződést fejezi ki, mely szerint a felelős vállalati magatartás sokkal inkább az üzleti stratégia alapja, mintsem afféle kirakat-politika, melyet sok vállalkozás is pártol. Ezzel szemben Belmont úr és csapata egy olyan kritériumrendszer kialakításán dolgozik, amely minden egyes kezdeményezés előrehaladását mérhetővé tesz. Eközben a már meglévő beszállítóknál és üzleti partnereknél kezdeményezzük, hogy alkalmazzák a program megközelítését. Az új partnerektől a jövőben elvárjuk, hogy programjaikat megismerhessük, továbbá olyan adatokkal szolgáljanak, amelyek befolyásolhatják a CODA eredményeinek mérését.
A CODA társadalmi felelősségvállalásáról készült anyagról, illetve a társadalmi felelősségvállalási programokat segítő CODA-Control új verziójáról a CODA honlapján (www.coda.com) olvashatnak bővebben.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.