Az econet.hu megkapta az EBPP.HU vételárrészét
Az econet.hu 2005 nyarán adta el az EBPP.HU Rt. részvényeit az Öresund Holding Vagyonkezelő Kft.-nek 650 millió forintért. A korábbi közlés szerint a vételárból 450 millió forint az econet.hu cégcsoport 2005. évi árbevételét növelte. A fennmaradó összeget az EBPP.HU Rt. által elindítandó elektronikus számlabemutatási és fizetési (EBPP) rendszer eredményességétől tették függővé.
Az econet.hu csütörtökön közölte azt is, hogy a Budai Házak Kft. december 6-án 15 000 darab econet.hu-részvényt vásárolt tőzsdei forgalomban, ezzel a tulajdona a társaságban 11,68 százalékról 11,74 százalékra nőtt.
A Budai Házak Kft. tulajdonosai, Hegyes Gábor és Hegyes Zoltán - utóbbi az econet.hu igazgatósági tagja - az econet.hu Nyrt.-ben külön-külön 5,87 százalékos, együttesen 11,74 százalékos befolyással rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkek
- Econet.hu - bennfentesnek minősülő személy részvényvásárlása
- Újabb céget vásárolt az econet.hu
- Az econet.hu a Pesti Est új tulajdonosa
- econet.hu: 7 millió forintos veszteség
- Részt vesz az econet és a FreeSoft a HIGH TECH Kft. tőkeemelésében
- Internetes zeneáruház nyílt Magyarországon
- Az Econet.hu blogon tájékoztat
- Magyar nyelvű videómegosztó portál indult
- Tőzsdén az új magyar internettelefon
- Lemondott Hutiray Gyula, az econet.hu igazgatóságának tagja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.