Két év múlva piacvezető lehet a Sony Ericsson Magyarországon
Az ügyvezető közölte: várakozásaik szerint jövőre a magyar piacon 2,8 millió új telefont adnak el a gyártók.
Németh Viktor, a leányvállalat magyarországi eladásaiért felelős kereskedelmi vezetője elmondta: a vezető pozíció elérését megkönnyíti, hogy az öt évvel ezelőtt létrehozott Sony Ericssonnak vonzó a portfoliója, s az idén több mint 30 készüléke van a piacon.
Hozzátette: a társaság továbbra is arra törekszik, hogy a szórakoztatóelektronikai funkciókat könnyen kezelhetően építse be a telefonjaiba. A fejlesztések középpontjában jövőre is a zene és a kép áll: azaz egyre több olyan készülék lesz, amelynek segítségével a felhasználó kitűnő minőségű zenét hallgathat, illetve éles képet, filmet nézhet. A készülékek azonban továbbra is telefonok lesznek, s erre a funkcióra épül a többi.
Az elmúlt időben megnőtt a kártyafüggetlen készülékek iránt a kereslet, s az idén a Sony Ericsson a telefonok 20 százalékát már nem az operátorokon keresztül adja el. Három évvel ezelőtt ez az arány 10 százalék alatt volt.
Egy másik tendencia szerint a magyar felhasználók is egyre rövidebb idő alatt cserélik le a készülékeiket: a színes kijelzős mobilok megjelenése előtt szinte mindenki addig használta a telefonját, míg tönkre nem ment, azóta viszont megváltozott a helyzet, s már 1-1,5 év alatt újat vesznek az emberek, akik egyre kevésbé keresik a fényképezőgép nélküli eszközöket. A Sony Ericsson tapasztalata szerint az összes eladott készülék több mint 90 százaléka fényképezős.
Kapcsolódó cikkek
- Sony Ericsson P1 okostelefon
- Sony Ericsson Walkman mobilok a Vodafone kínálatában
- Z750: a Sony Ericsson első, HSDPA képes mobiltelefonja
- Új walkman készüléket mutatott be a Sony Ericsson
- Sony Ericsson W660 Walkman mobiltelefon
- Professzionális fényképek könnyedén, telefonnal
- Sony Ericsson: új Walkman telefon
- Sony Ericsson: kilenc új mobilkészülék
- Indiában gyárttat olcsó mobilokat a Sony Ericsson
- Sony Ericsson Bravia mobiltelefon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.