Népszerű a modemes csatlakozás is
Az elemzés során 50-50 százalékban kérdeztek nőket és férfiakat, illetve 40 év alattiakat és 40 év fölöttieket.
A felmérés kimutatta, hogy a szolgáltatást nagyrészt, 72 százalékban olyan előfizetők veszik igénybe, akiknek lakóhelyén egyáltalán nem, vagy csak nagyon magas áron érhető el szélessávú szolgáltatás. Ezen előfizetők 63 százalékát teljesen kielégítik a betárcsázós szolgáltatás nyújtotta lehetőségek. Az összes megkérdezett mindössze 44 százaléka tervezi, hogy a jövőben szélessávú szolgáltatásra áll át, de ezek nagy része is csak abban az esetben váltana, ha a szélessávú elérés ára 3000 forint körülire
süllyed.
Az ügyfelek megkérdezésekor kiderült, hogy több mint 90 százalékuk naponta használja világhálós kapcsolatát. Az előfizetők több mint fele naponta két óránál is többet, egyharmaduk legalább 1-2 órát tölt netezéssel. A felmérés megerősítette, hogy az elektronikus levél a betárcsázós internetezők körében is nagyon népszerű. A Tele2 ügyfeleinek 91 százaléka használja e-mailezésre kapcsolatát: 34 százalékuk minden alkalommal, 31 százalékuk gyakran él az internetes kommunikáció ezen eszközével.
Hasonlóan nagy népszerűségnek örvend a felhasználók körében a hírek olvasása. A megkérdezettek emellett általában a tanulmányokkal kapcsolatos és az egyéb szükséges információk megszerzésére, valamint böngészésre használják a világhálót. Csaknem az összes válaszadó olvas a neten híreket valamilyen gyakorisággal, 17 százaléka pedig kifejezetten arra használja kapcsolatát, hogy a hírek között tájékozódjon. Az előfizetők 98 százaléka használja vagy használta már kapcsolatát a számára szükséges információk megszerzésére, 52 százaléka pedig kifejezetten tanulmányaihoz veszi segítségül a világhálót. Kétharmaduk gyakran, vagy akár minden csatlakozás alkalmával böngészik a neten.
Kevesebben ugyan, de a betárcsázós ügyfelek is használják a netet képek, zenék, videók letöltésére, továbbá ismerkedésre, csetelésre, valamint blogolásra is. Az említett tevékenységek közül kiemelkedik a képnézegetés: a megkérdezettek 74 százaléka használta már képek letöltésére kapcsolatát. Húsz százaléka gyakran használja a hálót csetelésre, 30-30 százalék pedig próbálta már a blogolást, valamint videók és zenék letöltését. Hét százalék kifejezetten gyakran használja betárcsázós kapcsolatát az utóbb említett tevékenységekre.
A Tele2 felmérésében a betárcsázós piacon elérhető szolgáltatásokról is érdeklődött előfizetőitől. A válaszadók 87 százaléka dial-up kapcsolata mellett telefonszolgáltatást is igénybe vesz a cégtől, és a betárcsázós kapcsolat kiválasztásában a telefonszolgáltatással való elégedettsége is befolyásolta. A megkérdezettek 98 százaléka azért választotta a Tele2 betárcsázós ajánlatát, mert kategóriájában ezt találta a legjobbnak. Az előfizetők háromnegyede próbált már ki dial-up szolgáltatást más szolgáltatónál, mielőtt a Tele2 ajánlatát választotta volna.
Kapcsolódó cikkek
- A Tele2 eladta dán leánycégét a norvég Telenornak
- Tele2: Közép- és Dél-Európa rosszul szerepelt
- Tele2: veszteséget okozott a nagy piacmegdolgozás és a vezetékes üzletág
- Tovább bővül a Tele2
- Tele2: sokat költött marketingre
- A Tele2 megvette az E.ON távközlési leánycégét
- A Tele2 Csehországban a Radiokomunikace-é
- 2 forintos percdíjak a Tele2 kétéves születésnapja alkalmából
- Áprilisban olcsóbb betárcsázós internet a Tele2-től
- A Tele2 nem tartja jogosnak a Gazdasági Versenyhivatal bírságát
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.