Vissza szeretné szerezni korábbi kiállítóit a CeBIT

Milkovits Gábor, 2006. december 25. 12:08
Az évente megrendezésre kerülő hannoveri CeBIT technológiai kiállítás szervezői a rendezvény átalakításával szeretnék visszaszerezni az elpártolt neves kiállítókat, valamint ismét felfuttatni a látogatószámot.
Az utolsó 5 évben a rangos esemény folyamatosan egyre kevesebb nézőt vonzott, amit a szervezők többek között a rossz időjárással magyaráztak. Emellett azonban több világcég, például a Nokia, a Motorola és az LG is távol maradt a CeBIT-től az utóbbi időben. Szakemberek szerint ez jórészt a technológiai ipar és a piac átalakulásával magyarázható, ezek a folyamatok ugyanis nem igazán kedveznek az ilyen átfogó jellegű kiállításoknak. Jó példa erre a Las Vegas-i CES esete, amelyet hasonló okokból 2007-től szűkebb szakmai keretek között fognak megrendezni. A másik fontos tényező a berlini IFA szórakoztató elektronikai vásár növekvő népszerűsége lehet, egyes cégek ugyanis valószínűleg fölöslegesnek tartják két ilyen közeli helyszínen az egymás utáni megjelenést.

Egyelőre nem derült ki, hogy a CeBIT-et is a CES-hez hasonló módon kívánják-e átalakítani, a szervezők mindenesetre levelet küldtek a jelentősebb kiállítóknak, amelyben véleményüket kérik arról, hogy milyen formában rendezzék meg 2008-tól a kiállítást. A CeBIT egyébként a nehézségek ellenére a technológiai iparág legjelentősebb, divatteremtő eseményének számít, és tavaly is 450 ezer látogatót vonzott. 2007-ben március 15. és 21. között kerül sor a fontos kiállításra.
Kulcsszavak: CeBIT CeBIT 2006

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01