Az OTP az Active Vision-t választotta
Az Active Vision kínálta Siwwwa a névadó hindu istenhez hasonlóan söpri el az elavult tartalomkezelő szokásokat, majd „sok kezével” összeszedi a szétszórt és kusza tartalmakat, hogy aztán központosított és szabályozott rendszerben kezelje.
Nemrég elérhetővé vált a Siwwwa legújabb, 3.11-es verziója. Ennek főbb jellemzői:
Kényelmes táblázatszerkesztés az összes kijelölt cella csoportos és gyors módosítása,
Bővült az "egy-klikknyire" lévő funkciók listája
- arculati kézikönyvnek megfelelő azonnali formázás
- beszúrás (hivatkozások, táblázatok, listák, dobozok)
- kijelölés (paragrafusok, listák, dobozok és táblázatok)
Dokumentum-navigációs sáv, hogy mindig tudjuk, hogy dokumentumon belül hol vagyunk és ezen a helyen milyen műveleteket tudunk elvégezni
Automatikus konverterek
- listából paragrafus
- paragrafusból lista
- paragrafus széttörése újsoroknál
- paragrafusok egyesítése újsorokkal
Még gyorsabb keresés és csere a dokumentumon belül
XML forrás megtekintése és szerkesztése
További szűrők és gyors keresés az oldalak, a képek és a csatolmányok listában
Még gyorsabb szelekció.
Nagyobb Siwwwa felhasználók: OTP Bank, Magyar Telekom, Erste Bank, OTP Travel, BÉT, OTP Garancia, Allianz, Groupama, ING, Rába, Merkantil Bank, OTP Alapkezelő, OTP Pénztárak.
Az ActiveVision Kft 1999 óta meghatározó szereplő a nagyvállalati tartalomkezelő rendszerek, webes informatikai megoldások piacán. 2006 nyarától az ActiveVision - kilépve a kizárólagos forgalmazói keret, szerzői, beszállítói, kutatási-termékfejlesztési szerepköréből - önálló arccal lép fel a piacon. Legismertebb termékei a Siwwwa és a BlondXML.
Kapcsolódó cikkek
- Arculatot váltott az OTP Csoport
- SAP e-learning az OTP Banknál
- Az EMC vezeti a tartalomkezelő szoftverek piacát
- A Sun megállapodást kötött az OTP Bank Rt.-vel
- Egységes IT architektúra menedzsment az OTP Bankcsoportnál
- Az OTP tranzakciós adattárháza a világelsők közt
- Vodafone-nal telefonál az OTP Bankcsoport
- Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza
- Új konszolidált Sun tárolómegoldás az OTP Banknál
- SUBA: Az OTP Romániában, az MKB itthon vezeti be a Microsoft megoldását
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.