Fujitsu Siemens CentricStor belépő szinten
Az új rendszerek bevezetésével tovább nő a virtualizált biztonsági másolatkészítő megoldások népszerűsége. A Fujitsu Siemens Computers CentricStor virtuális szalagos célgépe lemezes másolatkészítéssel és virtuális szalagos funkcionalitással szolgálja ki az ügyfelek adatvédelmi igényeit, és optimalizálja a fizikai szalagok felhasználását.
Az új modellek
Az új modelleknek köszönhetően most már a kisebb rendszerkörnyezetek is élvezhetik a CentricStor technológia előnyeit. A szalagos feldolgozásban korábban nagyon fontos és bonyolult feladat volt az adathordozók klónozása – ám ennél a megoldásnál ilyesmire már nincs szükség. A CentricStor szinkronizált „kettős mentési” eljárással két azonos, egymástól teljesen független adatmásolatot hoz létre egyidejűleg a szalagon. A szalagok karbantartása (a fizikai szalagok optimalizálása, a szalagfrissítés és a veszélyeztetett adatok automatikus átmentése új adathordozóra a minőségromlás első jeleneinek észlelése esetén) garantálja az adatok állandó rendelkezésre állását, és ezen keresztül megfelelő védelmet nyújt az üzletileg kritikus adatok elvesztése ellen.
A CentricStor VTA 500 a legkisebb alapszintű modell. Szükség esetén további RAID rendszerekkel bővíthető, maximális gyorsítótár-kapacitása 22 TB. Opcionálisan két szalagos archívum összekapcsolását is támogatja (Multiple Library Support). A CentricStor VTA 1500 testvérmodellje, a VTA2000 CentricStor grid architektúrájára épül, és lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megfizethető áron lépjenek be a 173 TB maximális gyorsítótár-kapacitást nyújtó, nagy méretrugalmasságú vállalatközi megoldások világába. Összességében véve a gyorsítótár fél petabájt tömörített adat befogadására képes. A további virtuális meghajtókkal történő bővítés lehetősége és a megnövelt adatáteresztő kapacitás azt jelenti, hogy több hónapon keresztül, akár napi 100 TB adat is gond nélkül elmenthető az eszközre.
„Ezek a megoldások ma már a kisebb és specializáltabb adatközpontok érdeklődését is felkeltik” – mutatott rá Claus Egge, az IDC európai adattárolási csoportjának programigazgatója. „A CentricStor VTA 500 a kisebb adatközpontoknak megfelelő árfekvésű megoldás” – jelentette ki Dr. Helmut Beck, a Fujitsu Siemens Computers adattárolási megoldásokért felelős alelnöke. „Különösen a nyílt rendszerkörnyezetekben érezhető, hogy a CentricStor jóval többet tud az úgynevezett virtuális szalagkönyvtáraknál (VTL). Virtuális szalagos célgépünk valódi szalagvirtualizációt végez, azaz teljes körűen, önállóan automatizálja a háttérben zajló szalagos adatmentést, és a szalagos adathordozók adminisztrációját is teljes egészében magára vállalja. A CentricStor az egyetlen olyan virtuális szalagos megoldás, amely szinte bármilyen operációs rendszerrel és annak biztonsági másolatkészítő alkalmazásaival használható, és amely integrált ILM-funkciókkal támogatja az adatvédelem különböző szolgáltatási szintjeit.”
Kapcsolódó cikkek
- Fujitsu Siemens tábla PC-k a Wizz Air pilótafülkéiben
- Új termékigazgató a Fujitsu Siemens Computers Kft.-nél
- Sebességre termett: új LIFEBOOK S6410
- Új Centrino Duo és Pro processzoros Fujitsu noteszek
- Felmérés a vállalatok mentési és archiválási szokásairól
- Új Solaris és Sparc alapú kiszolgálók a piacon
- Népszerűek a Novell többplatformos adatközpont-felügyeleti megoldásai
- Fujitsu Siemens-EMC: tovább bővítik szövetségüket
- Fujitsu Siemens a CeBIT-en
- LIFEBOOK P7230: Akkumulátor-üzemidő akár egy teljes munkanapig
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.