Új disztribútor a Konica Minolta csapatában
1998-as forgalmuk meghaladta a 200 millió Ft-ot, főállású munkatársaik száma elérte a 11 főt, ez a szám 2005-re az alábbiak szerint módosult: 30 munkatárssal 5 Mrd Ft árbevételt értek el. A 2006-os évre 5,5 Mrd Ft-os árbevételt prognosztizálnak.
A forgalmazott termékskálájuk igen széles, amelyet igyekszenek a piaci igényeknek megfelelően bővíteni, szoftvereket, hardver alapkomponenseket, perifériákat éppúgy kínálnak, mint multimédiás eszközöket, kellékanyagokat és kiegészítőket. A Demand 2000 árlistájában hetente átlagosan 3500-féle árucikk található. A cég céljai között szerepel a kis- és nagykereskedelemben megjelenő igények folyamatos és egyre magasabb szintű kielégítése, ennek érdekében erősítik disztribúciós tevékenységüket hardver, szoftver és terméktámogatás szinten is.
Kapcsolódó cikkek
- Közepes irodáknak szánt fekete-fehér berendezés: bizhub 360
- Színes Konica Minolta csúcsmodell Magyarországon
- Csapatjátékos: bizhub C252
- A Konica Minolta eladásai élen a közepes sebességű eszközöknél
- "Legjobb Vétel" díj a fekete-fehér kategóriában - bizhub 250/350
- A Konica Minolta ismét első a professzionális színes másolók piacán
- Magicolor 7450 professzionális felhasználóknak
- A Konica Minolta új OLED fényforrása
- Új nyomtatásvezérlők a bizhub C300/C352 berendezésekhez
- Konica Minolta adomány a Szent Márton Gyermekmentőszolgálatnak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.