Check Point: új biztonsági kommunikációs megoldás
Az FMC-hez kialakított kettős üzemmód technológia lehetővé teszi a mobiltelefonok számára, hogy váltani tudjanak a celluláris jelek és a WLAN hálózatok között, ezáltal biztosítva a végfelhasználók számára a legjobb minőségű szolgáltatást és kapcsolatot. Így jelentősen növekedik a szolgáltatók által nyújtható területi és szolgáltatási lefedettség. A kettős üzemmód technológiákat használó, állandóan elérhető kommunikációt biztosító szolgáltatók kiteszik hálózataikat az internetes támadásoknak, amelyek, a rendelkezésre állás csökkentése és a reputáció megrongálása révén, gondokat okozhatnak rendszereik működésében. A VPN-1 MASS nyílt megoldás, amely az információk titkosságát és a zavartalan szolgáltatást biztosítja azáltal, hogy lehetővé teszi a szolgáltatók és az infrastruktúra-szolgáltatók számára a bizonyított hálózati biztonság integrációját a fix-mobil konvergencia platformokba.
A VPN-1 MASS, a Check Point IPSec VPN technológiájának használatával, biztonságos roamingot kínál a celluláris és a WLAN hálózatok között. A megoldás integrált részét képezik a Check Point FireWall-1 technológiái, amelyek védelmet biztosítanak az internetes támadások ellen, ugyanakkor oltalmazzák a szolgáltatói hálózatot a fertőzött ügyfelektől.
Kapcsolódó cikkek
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Sophos biztonsági megoldás a General Electric 350.000 gépén
- Piacvezető itthon a NOD32
- "Virus Bulletin 100%" díjat kapott a VirusBuster Professional
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Naponta közel tízezer újabb víruskóddal fertőzött oldalt talál a Sophos
- Az EU hadat üzen a kiberbűnözésnek
- ActiveX-hiba az Office 2000-ben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.